富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-02

1st Jan 2012 - 大阪遊 Day 5 - Part 2 - 奈良一日遊 春日大社

其實過隧道前 . 沿路都有好多特色小食檔 ~
 
哈哈 ~ 日式冰糖葫蘆 !                                            多謝 300yen 
  出左隧道 . 向前行多幾步 黎左 春日大社's 入口 .
 
等過馬路中 預到有趣一幕 : 
哈哈 ! 原來依到 D 鹿 . 真係識得睇車過馬路架 !
當我地過左馬路後 ~ 除左見返呀鹿之外 .
當然唔小得沿途 D 靚風景啦 ~
嘩 ~ 人呀 真係好多人呀 !?
除左有好多人之外 . 重有好多好地道's 小食檔 .
其中 ~ 依檔本身都好想參與 . 不過我地重好飽 ! 所以 ..... 真係冇能為力
 
我地終於黎到春日大社's 門口啦 !
哈哈 ~ 依到's 工作人員 . 都幾識搵機會幫鹿仔籌募經費
越近門口 人就越多人 ....... 但他們的 秩序 真係太好啦 ~ 
相比香港 !? 相信我早就同 D Mainland 破口大罵 或 早就走人啦 !
但係依到就好唔同 . 因為佢地排隊真係排得好安靜 ! So Good ~  
可能有人會問 ~ 其實到底有幾多人 ?
你地睇 . 連洗手都要排隊 !
所以 ~ 好明顯 我地今次唔會參與洗手事件
過左洗手伏鹿手水所之後 . 就係咁既情景啦 !

我地真係到左 真正既門口啦 !
不過 ~ 我地都重係要排隊先入到去 !
 終於入到去啦 ~
依幾排燈籠 . 相信都係 遊客必影既 景物 !
由於人太多 ! 所以佢地正實施 單向式人流 安排 . 而依個時候 . 再次感覺到日本人既自律 
成個過程感覺上 . 真係好過我@香港迪迪尼排隊玩機動遊戲 !
唉 ~ Mainland 們 . 你地幾時先有人地既一半自律呀 ?
行到出黎 ~ 又預到鹿仔們四出搵食既情形 !
不過 ~ 原來佢地真係幾現實架 ! 
一知道我地冇野食 就即刻 "令" 開個頭 !
 
最後 . 我地@春日大社 行左大個圈 . 而且 重係沿路黎 沿路走 !
哈哈 ~ 經過依個幾鐘's 消耗 ...... 我地個肚又空位啦 ~ 可以選擇性參與 ! 
1st 檔 - 炭火串燒  
我既燒大蝦                                                              老公既燒帶子
 
燒帶子 + 燒蝦 ( 2串 ) 多謝 900yen 
另外 . 老公又繼續參與隔離檔既 燒魷魚 ~
其實都真係幾大隻架 ! 多謝 500yen ~
嘩 ~ 佢套和服好靚呀 0v0"
鹿仔 ~ 我地走啦 有緣再見
Yeah ~ 差唔多行返到門口啦
離開 春日大社
黎到黎 中谷堂 ~ 咁多人既 ??  佢地係到等梗咩呢 ?
哦 ~ 原來又到左中谷先生's Show Time ~
 
係咁 唏 ~ 唏 ~ 唏 ~ 唏 ~ 唏 ~ 唏 ~
真係好有氣勢呀 ~
新鮮整起 . 重暖架 ~ 多謝 130yen
***
試味感 
外皮鹹鹹地 . 個心甜甜地 ~ 好特別 ~ 好好味 !! 
***
由於時候既關係 . 我地唔向前行啦 ! 轉返入商店街作最後沖次 ( Shopping )  ~ 
經過約 30mins 's 博殺之後 . 係時候返難波啦 ~

沒有留言:

張貼留言