富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-04

3rd Jan 2012 - 大阪遊 Day 7 - Part 1 - 是日早餐 + 環球影城 ( 環球片場 )

是日行程 : 
環球影城 + Shopping & Dinner @ 道頓堀 
********
是日早
左 : 老公 & 右 : 我
食飽飽 + 妝身 . 今日日頭應該有 8度
向 環球影城 進發
唉 ~ 日本 D Shop 邊有咁早開門呀 !! 咁早 . 只係得個影字 !
由 心薺橋東橫 Inn 過 環球影城 ( 環球片場 ) . 
需時約 30mins 而 車費 170yen 
到左  ユニバーサルシティ 站前 . 基本上 一出閘只有一個方向 . 
而且 9 成人黎依到 都係過 環球影城 玩 . 所以 跟住行 就冇錯
你地等我呀 ~ 今晚先黎搵你 ^.^/
黎到 USJ 門口 ~
係人都知 日本人 秩序好 .
所以 ~ 雖然好多人排隊 . 但都好快排到我地 ~
入場劵 : 尋晚上 JAL 官網 Print Discount Coupon .
而 Fast Pass 原先冇打算參與 .
不過老公話 : 咁人多 . 排完都唔想玩啦 !
所以 ....... 每人比多 3200 yen 買 4 個 Fast Pass
( 入場 6000yen + Fast Pass 3200yen ) x 2 = 多謝 18400yen
 
至於 3200yen 既 Fast Pass 包咩呢 ? 
分別係 -
Page 1 : Spider Man
Page 2 : Jaws ( 大白鯊 ) or Back to the Future  ( 2 簡 1 )
Page 3 : Jurassic Park or Space Fantasy or Terminator 2 ( 3 簡 1 )
 
Page 4 : Holly Wood Dream or Backdraft ( 2 簡 1 ) 
入去啦 ~
去相 - 
一入到黎就見到 花車巡遊
呀貓呀 ~
哈哈 ))) 呀貓同我 Say Hi 呀 !

睇完呀貓 巡遊 . 嘩 ~ Hello Kitty

 
 
搵個位叉電 + 睇清楚參與邊個項目
叉電中 ....咦 ~
鴨 ~ 你凍唔凍呀 ?
老公定好去向 ! 
1st 站 : Jaws ( 大白鯊 ) . 因為 ~ 佢 @ 叉電區隔離 !!

Fast  Pass 直入通道 -
果然快 ! 下船到我地 ~

由於我地被安排坐中間位 . 所以 ~ 唔洗濕身 ! 0v0Y

離開大白鯊 . 途經無聊攤位遊戲 . 
真係唔明白 ~ 依 D 遊戲 老公 @ 香港根本唔會參與 !
但點解 黎到依到 . 佢竟然會出手 .... ?!

唉 ~ 運吉情況下 咁就 500yen ?!

2 則留言:

  1. 唔好意思呀~我第一次到大板, 我住南船場哈頓酒店, 想請問座什麼交通工具到環球影城呢?及落車後怎行?? 感謝!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店英文名是否 Hearton Hotel ?
      如是 可由 心斎橋 或 長堀橋 坐 大阪市営地下鉄長堀鶴見緑地線 到 大正 轉 JR 大阪環状線(外回り) 到 西九条 轉 JR 桜島線 到 ユニバーサルシティ ( 即 環球影城 ) 車程 34 MINS 360円/@
      其實由 長堀橋 出發都得 因為長堀橋 下一個站就係 心斎橋 . 不過車費貴幾十円 ( 420円/@ ) . 上面 360円 係由 心斎橋 出發的 .

      刪除