富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-02

1st Jan 2012 - 大阪遊 Day 5 - Part 3 - 奈良 + 難波 + Dinner@四天王 + 戰利品

奈良 到 心薺橋 
@ 近鐵難波站 On Foot 到 心薺橋 . 我地又返到黎 ~ 
 
由於依家時間尚早 . 所以我地決定行個圈先搵野食 !
見到依幾間 Shop . 好明顯又到 Shopping 既時候 ~
哈哈 ~ 果然係 咁大支 ! 
行夠啦 ! 係時候開餐啦 XD
是日晚餐 : 四天王
依碗我既
 
Dinner 多謝 1600yen ( 但其實依餐本來只需 1400yen !! )
***
老公碗麵出左小趣事 -
原因係店員將我地同另一台既麵搞亂左 .
而當我問店員可否換回原先 Oreder 嗰碗時 .
店員 : 麵已上了 . 不能換 ! 
( 好明顯日本人係唔會咁講野 ! 因為咁岩我地遇著個 國語人店員 ......
店員重話 : 如果錯了 . 看看你需要什麼 . 另外補回一份給你吧 !
但問題係 - 由 湯底 & 配料 都冇樣岩 . 補咩都冇用啦 !?
於是 ~ 老公謂有食埋同我一樣款式的麵 ! 是日晚餐 我地 "sis" 左 200yen !!

***
食飽飽之後 . 我地慢慢散步返酒店
行到黎 Uniqlo . 見到有特價 ~ 價錢真係勁吸引 ! 
但正確 D 黎講 . 係我本身著開嗰件羽絨出左問題 . 搞到我先迫於無耐地參與 ~ 
********
是日消夜 ~ 
老公既
我既 ~
********
是日戰利品 -
春日大社既代
奈良既代表
老公既 ABC Mark's 代表
Uniqlo's 代表 -
心薺橋藥房代表
 Lawson 100 代表

沒有留言:

張貼留言