富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-04

3rd Jan 2012 - 大阪遊 Day 7 - Part 2 - 大阪環球影城

上文提到 . 我地 @ 環球影城 既 Jaws出返黎 
向 2nd Jurassic Park 進發
雖然 Fast Pass 包左依項 . 但為左唔想嘥 [ 冒求玩多個遊戲 ]
所以 . 我同老公決定排 Single ( 分開坐 ) . 
大約 10 mins 左右 到我地 ~
就係依一下 ~ 
搞到坐 1st 排's 老公成身濕晒 !
而我 好彩被分派 3rd 行 . 所以 只係 小濕 小濕 ~

本來都想參與 芝麻街 !
但當我地預備排隊時 .....
有工作人員同我地講 : Under Eighteen
唉 ~ 點解唔係 Under Eigthy
行到咁上下 . 係時候搵食 ~
 
依間以 全自助 取餐 . 
只要根住號碼 由 1 - 3 全自助 !!  
            1號 : 自助 沙津 Bar                                                       2號 : 自助汽水機
 
而 3 號 就係拎餐 
@拎餐時 . 職員會問你 : 咖哩汁 要咩辣 ?
依到's 咖哩汁有 : 大 中 細 辣 
我既 ~ 咖哩牛 ( 大辣 )                                            老公既 ~ 咖哩雞 ( 中辣 )  
Lunch 多謝 2980yen
是日 3rd 站 : Terminator 2

 
等入時場無聊影 ~
等待入場中 ......
參與感 -
坦白講 : 效果都算 Ok ! 不過 我真係唔慣 講日文's 亞諾舒華新力加 囉 ~
一出返黎 .... Oh ~ 呀貓 )))) Show Time 
但係 ..... 前面已經見人頭湧湧 都係唔好迫啦
Zoom ~
之後 ...... 見到 Say Hi & Say Bye 隊伍
 
出返黎大街 . 嘩 !! 好多人都坐左係到 ........ 等 ....... 聖誕樹 亮燈 ......
原先冇諗過同佢地一樣 ( 坐係到食風 ~ )
不過老公話 : 唔等 ?? 唔知行去邊 ( 玩咩好 ! ) 
而且又怕嗰面排得隊黎 . 會 Miss 左依面個 Show ......
 
唉 ~ 所以 我地最後同佢地一樣排排坐 一齊等 !  
 
一冇太陽 . 真係好寒 !
所以 ~ 又係 熱朱古力奶 出動's 時候 多謝 760yen /2
大約 ?? 點 ...... 嘩 ! 終於開場 ~
故事內容 ( 大約 ) : A 國 王子 同 B 國公主 ............. 
 
到戲玉 - 天神聽到佢地既祈禱 . 派天使 從天而降 .
之後 . 為聖誕樹亮燈
當然 . 唔少得煙花環節 ! 
 好野 ~ 完場 !
 
順便 為大家送上 2012 USJ's 唔同顏色 ( 效果 ) 既 聖誕樹 ~ 
去相
影完 聖誕樹 . 向今日遊戲尾站進發 ~
5th 站 : Spiderman
用 Fast Pass . 可以直到上車 ~
遊戲後感 : 效果真係 Ok 既 ~
Oh ~ Spiderman 杯麵 ....... 重有依樽 ...... 咁都比佢地諗到 ! 勁呀 ~ 
 
離開  Spiderman 後 . 就黎左 Magical Starlight Parade 搵著燈貓

不過 ~ 同佢影相 . 就要排隊 !
好明顯 ..... 我地唔會參與排隊啦 ~
 
@ Souvenir Shop 行圈 .
 
玩左成日 . 真係成個散晒 !! 係時候走人 ~ 

2 則留言:

  1. 係香港買入場票好d定去到日本買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會建議係去到先買 . 如果有時間 可以先去大黑屋睇睇有冇特價飛 . 如果冇咪係門口先買 都好方便

      刪除