富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-01

31th Dec 2011 - 大阪遊 Day 4 - Part 1 - 松屋町 + 十三

是日行程 :
原先 : 京都一日遊 - 難波
改版 : 松屋町 - 十三 - 京都半日遊 - 難波
********
係酒店食早餐後 . 我地就啦啦林 向今日第一站 -  松屋町 進發
由 心薺橋 過 松屋町 :
只需坐 大阪市営地下鉄長堀鶴見緑地線 [門真南行き] 200yen/@
車程 within 5mins .
點解選擇黎 松屋町 ?? 因為 ~ 依到 D 野平過出面最少 7成 ! 
所以 大家如需購買大量手信的話 . 可以考慮下黎依到行下 ~
黎到松屋町站 . 已經有好多 人型公仔
其實 , 我知道有好多人 , 都會覺得依類型公仔有 D 嚇人 ! 但唔知點解我又覺得佢地幾靚 ~
@地鐵站影完相 . 由 1號出口上路面 ~
其實 ~ 黎之前都預左有 D 鋪頭已經收爐 ( 休息 ) .
但點知 ........ 到自己親身黎到時 .......
又係另一種感受 ......... 因為 ..... 有 9 成鋪頭都閂左門
何其震撼 ~ 比香港's 大年初一 重要靜 !!
正諗住 冇功而回 預備走人時 ~
竟然見到重有幾間 ( 3 間 ) 鋪頭如常營業 .
實在太好啦 !!
1st 間
主售 : 人形公仔 . 玩具 & 煙花
依到有 人形公仔出售外 . 重有 五花八門's 煙花 . 但可惜唔入得境 ..... 如果唔係 .... 哈哈 !!
 
行多幾步 . 見到 2nd 間 鋪頭:
依間主售 零食 &
玩具
哈哈 ! 曈曈黎到肯定唔願走 ~
3rd 間 : 
哈哈 ~ 好可愛既 衫仔呀 !
@ 松屋町行圈後 . 我地需要趕過 十三 食 Lunch ~  
因為 ~ 前日食唔到 庵 既 網燒和牛 ! 所以今日再黎 ~  誓要食到佢為止 !!
其實 十三依到只有 2 個出口 . 一個東口 . 一個西口 .
如果去 庵 或 十三東橫Inn 既話 . 需由 西口 出閘 .
出閘後 直出大馬路 .
之後左轉 ~ 沿 十三信用金庫 直行
途經大家好熟識既 激安 .
大約 10mins . 哈哈 ))) 我地到啦 !! 
咦 ~ 閂左門 ?
Oh No !!
點解佢地會 今日 - 聽日 - 後日 都冇 Lunch Time 架 !? 黎左 2 次都食唔到 !! 

但原來 ~ 尋日黎都有得食 ! 點解尋日要去行 Outlet 呀 ?? (((((((( 大大個雷劈埋過黎 )))))))) 
依個遊戲都唔好玩既 ! 好叻咩 ~ 唔食啦 ! 請都唔食啦 ~
我 & 老公帶住 嚴重唔老泥 + 無耐's 心情 ..... 出返 十三站 .
雖然食唔到 庵 . 但總要搵地方食 Lunch !
***

提提你
原來佢就係 十三東橫 Inn .  佢既位置又幾方便喎 !
***
最後 @十三站前搵到依間 -
左 : 老公既海鮮丼 / 右 : 我既北海丼
 
試味感 : 食物質數 Ok ~ Lunch 多謝 1700yen 
為左怕 Miss 左班急行車 . 所以食飽後 9 秒9 入閘 ! 但上到月台發現 . 急行車要等多幾分鐘 ! 
 
所以 ..... 我地就把握時間 行到月台較前位置's 叉電室 叉叉電
依個 亦係我非常欣賞日本既地方 ~ 
等車中 ~ 好靚呀 ^o^/
京都 )))) 我地黎啦 !!

沒有留言:

張貼留言