富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-02

1st Jan 2012 - 大阪遊 Day 5 - Part 1 - 奈良一日遊 坐車 + Lunch

是日行程 : 奈良 - 春日大社 + Shopping @ 道頓堀 & 心薺橋 
******** 
黎到 第 5 日 , 開始頂唔順 東橫 Inn 's 早餐 . 所以今日決定留肚 . 過奈良掃街 !
由 心薺橋 到 奈良 
離開酒店 先 On Foot 到 近鐵大阪難波站 坐 近鉄奈良線 車程 40mins . 車費 540yen/@
黎到 奈良站 . 照住指示行就萬無一失啦 ~
而我地決定 On Foot 過 春日大社 . 所以行右邊
.
可能係新年既原故 . 站前真係好熱鬧 !!
   
點知一到步 老公竟然話要先黎商店街醫肚 ...... 
最後佢簡左依間 -
入去後店員除左問我地幾多人 + 留名 + 重通知我地 ..... 
今日 ( 其實係 由1月 1 至 3號 ) 需另加 10% 付加費 .
心諗 : 香港初一飲茶 要加 3 or Up .
依家只係 + 1 . 當然冇問題啦 !!
老公既 ヒレかつ膳                                             我既 ロースかつと海老フウイ膳
 
哈哈 )) 又係自行加工時候 ~
 
左面 : 黑色 - 極味 甘口 = 甜 ; 右面 : 紅色 - 匠味 辛口 = 辣 . 而我地 . 當然 2 款都試晒啦 !

***
試味感 
老公話 甘口 好味 ~ 
而我 .... 可能係個人習慣 . 我始終覺得炸物點沙津醬係最好味 ~
***  
Lunch 多謝 2266yen
食飽飽後 . 向 春日大社 進發 ~
其實 @近鐵奈良站 On Foot 20mins 左右 . 便可到 春日大社 .
所以唔一定坐車 .
黎到 興福寺 旁
當我地黎到大草地 . 嘩 ~ 真係有好多鹿仔呀 !
   依到除左有好多鹿仔 . 重有好靚既風景 !
咦 ~ 呀鹿 你食飽啦 ?
行過鹿群 . 見到指示牌通知 - 
 
過 春日大社 & 東大寺 等 用此 行人隧道 ~ 

沒有留言:

張貼留言