富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-01

31th Dec 2011 - 大阪遊 Day 4 - Part 2 - 京都 河原町 + 祇園四条 + 八坂神社 + 二三年阪

話說 : 老公為左要落 十三食網燒和牛 .
@前一晚 ( 30th Dec ) 佢就張我地's 京都一日遊 . 改成 京都半日遊 !
個行程 由 充實版  變成 簡單版 : 
********
充實版 :
11:00 左右 到 京都 : 

Lunch 錦市場、河原町 -  鴨川 [ 四条大橋 ( 祇園四条 ) ] - 八坂神社 [ 於西樓步出 ] - 
園山公園 . 高台寺 . 寧寧之道 - / 二 年坂 ( 三年坂盡頭 ) - 七味家本 - 轉左 是 清水阪 
而 直行 便是 清水寺離開 清水寺 時往回走走 於七味家路口直行 - 往回 松原通 -
@在大馬路 坐 巴士車回 京都站 
********
簡單版 : 
13:00 河原町 -  步過鴨川 [ 四条大橋 ( 祇園四条 ) ] - 八坂神社 [ 於南樓步出 ] -
路過 園山公園 . 高台寺 . 寧寧之道 - / 年坂 -  到七味家本 轉左 是 清水阪
直行 便是 清水寺 - 往回 松原通 在大馬路 坐 巴士 京都站 .
********
而今日京都既行程 . 大約以下圖做藍本 ! 
如果大家有興趣不防跟住行 . 但由於幅圖係為 寫 Blog 補回 . 
所以小妹建議大家只作參考 !
 
由 十三 到 河原町
阪急京都本線 ( 特急 )  [ 河原町行き ] 到 河原町 . 需時大約 40mins 車費390yen/@
出閘轉右 - 四條小
@ 四條大橋 對面
好宏偉呀 ~
@川上 ~
 
四条通 ( 衹園商店街 ) We're Comming
黎到 "仲源寺" ~
哈哈 ~ 燒粟 ( 即係香港既抄粟子 ) 好明顯 老公例必參與 ~
分 4 個 Size -
大 : 3000yen/1050g ; 中 : 2000yen/750g ; 細 : 1000yen/350g & 例牌 : 500yen/150g   

 
最後 ~ 我地 Order 左 細袋 : 多謝 1000yen
 
真係超大粒 ~ 超甜 ~ 好味 !!
行過條街既盡頭 . 就係八坂神社 ~
又到洗手既時候 ~ 入去啦 !
 
由於年尾 / 年頭關係 . @寺入面 . 都見到依類 幸運の扉 ( 即 來年運情 ) 每張 100yen . 
不過 . 照日本傳統習俗 開左 - 內容係好既 , 可以帶返屋企 !
但如果相反的話 : 張簽就要掛返係寺入面 . 就同平日 @寺求簽既情況一樣 ~
所以 . 我同老公決定 呀 Q 1次 ( 唔打開佢 ) 咁就冇人知入面係 好 or 唔好啦 ^o^/
雖然有 D 自欺欺人 . 不過 ...... 都係一次啫 ~
另外 . 寺入面都有好多小食檔 
多謝 300yen
開始行圈 . 去相 -
我地由 八坂神社's 西樓步出 見到好多和服姐姐 ~ 
馬路兩旁 . 有好多古式建築 . 我地沿馬上邊一直往上山方向行 .


依到轉上去 . 就係 高台寺 . 但由於時間關係 . 我地冇去啦 ~
 
唉 ~ 由於日本人既年假真係好長 ! 所以 . 有好多舖頭閂左門 ~
而由依到行入去 . 就係 霊山御本廟
繼續向山上進發 ~
好彩 . 行到半路 . 仍有少少舖頭仍然營業 ~ 
Ka Wa I ~
見到 忘我亭 . 我估 已經黎到 三年坂 ~
 
Oh ~ 重有小小就到架啦 ! 努力呀 ~

黎到依間舖頭 . 有個哥哥不停派試依包 .
 
哈哈 ~ 有試食 . 當然參與 : 綠茶餅面 . 入面夾塊 白朱古力 ~
講真 實在太甜 ...... 實在唔係我杯茶 ! 

我地終於黎到 清水寺 ~

沒有留言:

張貼留言