富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-03

2nd Jan 2012 - 大阪遊 Day 6 - Part 1 - 堀江 + 大阪城公園

是日行程 : 大阪城公園 - 天神橋 - Shopping @ 道頓堀 + 心薺橋 + 梅田 
********
之前同大家提過 我地對東橫 Inn 既早餐已經食到 .......... 所以 ~ 
是日早餐 : 杯麵
食飽飽之後 . 向 1st 站 大阪城公園 進發 .
不過 ~ 上車前 . 我地打算先@酒店附近行個圈 . 因為 酒店附近就係 - 堀江
咦 ~ 今朝落過雨 ? 唔怪得之 . 今日條街特別寒 !
當然 ~ 咁早黎 . 我地都預左 D 舖頭都未開門 .
不過唔緊要 . 有時 Window Shopping 都幾好呀
~
出發過 大阪城公園 ~ 
今日我地簡左 @ 西大橋 上車 ( 因為順路呀 ! )
由 西大橋 到 谷町四丁目 . 只需 13mins 車費 230yen
@9號出口上路面 . 一出黎就見到 大阪歷史博物館 
 
重有 法円坂遺跡復元倉庫
轉個灣 重有 NHK 

真係估唔 1月既大阪 @市區重有紅葉睇 . So Lucky 0v0Y
Zoom ~
黎到公園入口啦 ~

不過 ~ 入城前 . 我地決定先去 隔離既 豊国神社 
去相 -
 
 
@ 豊国神社行左圈後 . 我地肚餓啦 ........
老公簡左炸雞 . 中杯 Size 多謝 500yen
而我就 Order 左 燒魷魚 多謝 500yen
今日真係大吉呀 ! 
@大阪城前 有街頭表演睇 ( 但其實我都唔知平時有冇架 !? )
哈哈 ~ 估唔到 D 公公婆婆都跳得幾 落力 . 
睇完 + 合照 . 我地終於入城 ~
但由於怕凍既關係 . 今日洗手's 環節 - Skip
黎到啦 ~ 黎到啦 ~ 終於黎到 天守閣 *\^o^/*
不過 同以往做法一樣 : 只會遠觀 . 不會內進 
嘩 ~ サムライ  !!
哈哈 ~ 又係小妹拋書包's 時候 : サムライ = 武士
( 讀 : samurai )
好 ~ 去相 -
@城旁 . 當然唔少得 小食 & Souvenir 舖頭 ~
行圈後係時候過下一個景點 

下一站 : 天神橋

沒有留言:

張貼留言