富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-05

4th Jan 2012 - 大阪遊 Day 8 - Part 1 - 大阪即食麵發明記念館

是日行程 : 即食麵發明記念館 - 心薺橋 - 返香港
********
今朝 係酒店食早餐 & 妝身 之後 . 
向依個 Trip's Last Location - 即食麵發明記念館 進發 
其實 依個 Trip 原先只打算玩 6 日 5 夜 .
但上網 Check 到 即食麵發明記念館 . 由 12月26號 休到 1月3號
( 休足 9 日 ) !
真係 ~ 我未出發已經休息 . 我想回港 佢都未開 !?  
結果 ......  就下依到休息 . 就下嗰到開門 . 
搞下搞下 就變成依家既  8日 7夜 !
********
Oh ~ 都係講返 即食麵發明記念館
由 酒店 ( 心薺橋 ) 過 即食麵發明記念館 ( 池田 )
 
車黎啦 ~
車程需時約 35mins 車費 490yen
 
一出閘 . 已經見到 指示牌 教你點行 ! 由落到電梯口都有指示牌 ~ 真細心
離開車站 . 只要行幾步 . 望到對面依間機舖 .
沿小路行大約 10-15mins
冇意中 . 望過對面 停車場's 都掛住 指示牌 ? 哈哈 ~ 佢地真係細心到呢 .........
但照我估計 . 可能佢地怕令黎既人 ( 遊客 ) 蕩失路 ! 
當你見到 大阪池田簡易 xxxxx 's 時候 . 即代表 你到啦 !!
即食麵發明館
入費場 is Free 
 
門口左面 . 係 Souvenir 區 .
而 右面 係 展覽館 . 入去啦 ~
 
又係大家熟識既 杯麵牆 ~
Oh ~ 自裝杯麵需要排 60mins !!
如果唔係下午要趕飛機 . 我估我可能會排下既 ~   
而右邊 就有依間木屋 ~ 
繼續行圈
去相 - 
當然唔少得介紹 佢地's 杯麵 . 去到世界各地唔同地方 ! 
 
哈哈 ~ 杯麵城呀 !!
 
碗麵火車 ?!
最新產品 !?
   
買麵/ 食麵區
 
安樂晒 ~ 走得 ! 
 
********
分享資料 :
即食麵發明記念館 : 請按

沒有留言:

張貼留言