富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-03

2nd Jan 2012 - 大阪遊 Day 6 - Part 2 - 天神橋 + 道頓堀 + 心薺橋 + 梅田

離開 大阪城公園 之後 . 我地馬上轉戰 天神橋商店街 .
由 谷町四丁目 ( 大阪城公園 ) 到 天神橋筋六丁目 ( 天神橋 ) 車程  11mins 車費 230yen

雖然有好多食市閂左門 
不過今日係 2號 . 所以條街仍然熱鬧 ~
嘩 ~ 波子機店門口都裝飾都好靚呀 !
當我地轉入橫行後 ( 即係過黎依到主要目的 )
Oh ~ 又係年假休息中 .........哈哈 )) 老公又食唔到佢想食既野啦 ~
最後 . 老公簡左依間 .
130yen 既壽 C 已有 45款 . 當然 貴過 130yen 既都有 ! 
不過 . 只係感覺上貴 . 而實際上 ........ 以 190yen/ 碟 3件 ( 一個品種 3 食 )
但計實數 . 130yen 1 碟 2 件( 即 65yen 1 件 )
而 190yen 1碟 3 件 ( 即 63 yen/ 件 )
所以 圍返其實都係幾 yen 上落 ~  
是日 Lunch
Lunch 多謝 2270yen
食飽飽 . 繼續向前行 ~ 哈哈 )) 呀貓福袋 .
行到咁上下 ~ 係時候返落 道頓堀 & 心薺橋
@ 天神橋商店街 行返出大街 就係 扇町站 .
扇町站 回 難波 - 車程約 17mins 車費 230yen 
由地鐵上返路面 ~
嘩 ))) 人呀 !!
福袋呀 ~
直入心薺橋
哈哈 ~ 又到小妹 Shopping 既時候 
雖然重有貨 . 但可惜入面 D 野唔多岩我 ! 好啦 放過你啦 ~
轉出大丸
轉戰 OPA ~
黎到 OPA 先上左 6樓 ~
黎到 Delyle 
由 OPA 行返出黎 . 個天開始黑 .... 不過都冇影響我既 Shopping 心情
因為 我要轉戰 梅田 ! 
過黎 梅田 就係 為左 Breeze'
其實 一出閘 行幾分鐘就到架啦 !
 
過黎 Breeze' 就係為左 Westwood . 其實 好多人都講 Vivienne Westwood 係外國品牌 . 
@香港買會平過日本 ! ( 當然 . Red Label 另計 ! ) 不過 ..... 對我黎講  
如果唔係貴好多 . 個款香港冇的話 . 貴小小都可以接受 ~  
買到想買既野啦 ~ 安樂晒 ! 可以搵野食啦 ~

沒有留言:

張貼留言