富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-01-01

31th Dec 2011 - 大阪遊 Day 4 - Part 3 - 清水寺 + 京都站前 + 難波

黎到清水寺 ~
但可惜個天開始黑 ........ 以下既相請大家唔好有太大's
期望
冇錯 ! 大家冇睇錯 依家只係 17:25 . 但個天已經黑晒啦 !!
去相 -
哈哈 ~ 又到 3 簡 1 's 時候 ! 不過人太多 . 所以我地唔參與啦 ~
唉 ~ 可惜個天太黑 . 所以 我地只可以@清水寺 行圈 .
而 地主神社 今次 都有冇機會架啦 !!  
落山時見到好好味芝's 麻雪糕 . 多謝 300yen
........ 我地要摸黑落山 !
途經依舖頭 . 我買左支風車細 .
但返到難波車站先發現支風車仔唔見左 !!  
( 哭" ) 唔知跌左佢去邊 ?!
等待巴士中 ~
車程約 10mins . 返到京都站 ~
離開京都前 . 要同 "京都塔" 影張相 . Bye Bye 啦 ~ 我地有緣再見 !
@京都站上車返難波
落到月台 . 由於又凍 又餓 ! 所以我地決定豪一次 坐 特急返大阪 
點解要用個 "豪" 字 ? 因為就咁坐急行電車 . 只需 5?? yen/位 約 45 - 50mins .
而依家坐左 "特急ひだ " . 要另加 5xxyen/位 .
Total 約 12xxyen
依架 特急ひだ  - 由京都 返 大阪 . 中間只停 2 個站 . 
但原來比多幾百 yen . 只係快急行電車 15 mins !! 
返到大阪 要再轉車 黎 難波 .
是日晚餐 :
@自由軒旁邊 . 電梯上 3
樓 
@源平
依到係 Open Kitchen . 
落單後師父就會係佢面前主鐵板到整 . 唔洗怕搞到成身油煙 !
整好後 . 直接送到你面前鐵板 . 而塊鐵板係開住 ( For Keep Warm ~ )  
睇下今餐食乜先 

ミッりス燒そば                                                  關西燒餅 
  燒餅入面有蝦 & 豬肉 . 如果想加 麵餅 , 要另加 150yen
之後 . 自己加返配料
食得 !
Dinner 多謝 2150yen
Dinner 後 . 我地原先想返酒店擺底 D 野 . 再出動過 梅田倒數 ~
但老公話佢對腳已經冇支覺 . 謂有留係酒店睇紅白 等倒數 !
********
是日戰利品 :
松屋町代表
八坂神社代表
清水寺代表

********
是日宵夜 : 京都燒粟子 ( 今朝食埋晒 )
********
明日預告 : 奈良一日遊

沒有留言:

張貼留言