富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-12-23

23rd Dec 2019 : 福井 ; 敦賀 + 大阪 : Hello Kitty 新幹線 - Day 6 Part 1

是日行程
Hello Kitty 新幹線 - 快閃姖路 & 梅田 - 閒遊新大阪站 & 心齋橋
***
黎到旅程既最後一日
今日我地將會同同學仔 分道揚鑣 自由活動
總之就 各自各精彩 ^0^/
 
因為今次參與既
關西、北陸地區鐵路 7 天 Pass 包埋 Hello Kitty 新幹線 ( 自由席 )
所以
我 & 呀曈
第一站 : 遊車河
 
Hello Kitty 新幹線 係 新大阪 開 11:29
今朝係酒店慢慢摸到 10:30 Check Out
寄存行李後 他他條條 向 新大阪 站 進發
唉 ... 但無論我地點樣慢慢行
都係早左黎到
唯有先上月台等吧
 大約 11:15 左右 呀貓埋站啦 ^v^
~ 哈哈 ~
連 清潔中 個牌都係貓頭
 因為 Pass  只包 自由席
影完車頭 先上車搵位 再等開車
 車內結構圖
列車上
無論去到邊 都會見到呀貓既蹤影 
 
 
  
 
 
開車後
馬上向車頭進發
路經 第 3 架
就連吸煙室都有呀貓蝴蝶結做裝飾
第 2 架
係指定席 想坐就要補錢
終於黎到第 1 架
依到 除左係小商店 外
當然重有好多 打咭位
 
 
影相 : Done
買野 : Done
順利完成任何後 我地係 姖路落車了


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈~
      其實 HELLO KITTY 新幹線係 2018年中 已經有,但一直都就唔到我地行程.今次咁岩PASS 包又就到所以先坐 ^-^

      刪除