富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-12-22

22nd Dec 2019 : 福井 ; 敦賀 + 大阪 : 神戸どうぶつ王国 ( 神戶動物王國 ) - Day 5 Part 1

話明係 遊學團 ( 雖然係自家製 ^v^" )
但行程點會只得
博物館 & 睇岩石
今日就黎個
親親大自然 & 感受下日本既聖誕節 吧
***
是日行程
神戸どうぶつ王国 - 神戶 Center 街 - 梅田德國聖誕市集 - 閒遊梅田
***
今日 09:30 集合
起身後 打算補影房景
但今次 .... 係沒有任何房景
所以話
唔開陽既房 真係一入去就知
因為時間關係
是日早餐
要係大阪站企住食
 大阪 - 神戸どうぶつ王国
因為我地有 Pass
所以
先坐 JR 到 三ノ宮 之後轉 人工島線
黎到人工島線 要先去 Ticket Counter 買
動物園 & 來回電車交通劵 Set
神戸どうぶつ王国・ポートライナーセット券
大人 1800円 / 小童 1000円
入閘 ~ 出發 ~
 神戸どうぶつ王国 位於 京コンピュータ 前
動物園入口
真幸運
一入到去 就有鸚鵡係到迎接我地
哈哈 ~ 受過訓練既鸚鵡 重識得錫錫 ^0^   
 
下一站
親親兔兔 
依到既兔兔 係 任摸唔嬲架
 
兔兔之後
黎到雀鳥表演 
 表演場地係荷花池旁
 為左坐個靚位
我地提早左 15mins 入場呢
打頭陣
有貓頭鷹
無錯
領養員除左會帶住 D 雀 係我地身後行黎行去之外
重會係我地後面 ..... 放雀
 到鸚鵡出場
 
佢係我頭頂飛過 ..... 0,0
 佢條尾既羽毛真係打到我架 ^-^"
 依到既表演真係好精彩
 
表演完畢後
重可以同其中 2 隻雀
影相 & 摸佢地
今日有 貓頭鷹
300円/ 隻
  
之後
轉出外面大水池
 依區既雀鳥
通通都係自由行
 
如果你想同佢地更親近
可以係旁邊買飼料餵佢地
剎那暗 .... 有隻紅鶴行左過呀曈身邊呀 0v0/
 

2 則留言:

  1. 我都覺得日本動物園開放過香港好多, 國民教育得好, 放出來都唔怕俾人搞

    回覆刪除