富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-12-23

23rd Dec 2019 : 福井 ; 敦賀 + 大阪 : Alice on Wednesday + 心齋橋 - Day 6 Part 3

經過一輪打沖風既行程
成功 16:xx 落到黎 心斎橋
美國村既自由神像
Alice on Wednesday
  
就係依個時候
睇到港航 E mail 通知 航班將會 Delay 到 01:30 起飛
( 原本係 23:50 起飛的 )
即係話 我地冇啦啦多左 差唔多 2 個鐘 
 
我地終於可以放慢腳步 0v0
由 Alice on Wednesday 轉返出大街
黎到 難波激安
之後
由橫街轉入心齋橋
心齋橋 尾站
梗係要黎 Sanio 抽獎啦
 
唉 ...... 終於有時間小休了
 是日茶點
 
**
試味感
吃過就算
**
 心齋橋 - 新大阪
坐 御堂筋線 返 西中島南方
 
是日晚餐
左 : 呀曈 & 右 : 我 
 因為 2 碗都係 Order 細 Size
所以
Dinner 多謝 1130円
 
之後
就返酒店執野 + 出發過車站
 
但 ...... 當我地去到新大阪時
岩岩 Miss 左 21:00 開既 尾班 特急はるか59号
 
唯有落 大阪 轉 普通電車
點之 ..... 原本轉車後應該可以直到 關西機場 既 関空快速 
去到 日根野 冇啦啦 廣播
叫我地轉架 ......
即係由 尾幾架列車 ..... 轉去頭幾架列車
  有驚無險
我地 23:00 返到黎 關西機場
~ 唉 ~
23:xx 入到黎
好多 Shop 都差唔多閂門
冇野行 .... 提早轉冇人鐵 過閘口
入閘後 大家又餓了
好彩閘前有間 24 Family Mart 
 
 繼續等 ......
大約 02:00 成功上機
唔知飛左幾耐
終於有野食
但依個時候 2個小朋友已經瞓到 .... 咩都唔洗食了 ^0^
由於 港航 Delay
最後
06:00 先返到香港
我地 6 日 5 夜 既 自家製遊學團
終於順利結束

4 則留言:

  1. 搭車最怕突然轉來轉去,又聽唔明廣播

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽都還好,因為佢都有日文&英文 . 不過係有 D 尼 HEA 囉 . 去到尾3站先搞D咁既野.

      刪除
  2. 揾日慢慢睇你個遊學團 ^^
    先祝你們鼠年快樂, 身體健康, 工作順利, 事事如意 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你&家人
      恭喜發財~身體健康 ~ 心想事成 ^0^
      哈哈~除左遊學團,我&老公岩岩都去左四國玩

      刪除