富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-12-22

22nd Dec 2019 : 福井 ; 敦賀 + 大阪 : 神戸どうぶつ王国 ( 神戶動物王國 ) - Day 5 Part 2

羊駝媽媽 & 佢既新生 BB
園方搞梗 幫呀 B 改名既活動
大約 13:00 左右
夠鐘吃飯

我 & 呀曈 既 是日 Lunch
多謝 2150 円
 
 之後再出返室外
見到 .... 依個情景覺得好得意
點解佢地會咁乖企晒係到 ?
原來因為天氣凍 園方開左暖爐 ....
依刻 .... 我就覺得佢地好慘 ...... >.<
雖然有暖爐 但要佢地咁樣係戶外
唉 ~ 都係嗰句 ...
冇動物園 我地就會少左好多見識機會
但 為左人類見識 就要 困住佢地 ....
依個真係 兩難局面
不過 我真係好希望 動物園可以對佢地人道 D 囉 ......
 
F1 Serval
佢地真係好靚
最鍾意睇佢地洋洋既樣
咁大隻既 ... ?
但可惜 ..... 唔記得睇介紹 ^^" .... 真係唔知係乜
 不過 ... 睇佢地都要小心 D
因為 .... 冇人會知 ... 佢地幾時 便便 ^0^/
 順路行又返入室內
呀曈佢地 最後只係抽到 安慰獎
( 即係 最細嗰隻 )
 
佢 D 動作好搞笑
好似想比我地 R 肚腩咁
 
黎到 狼群
 依隻應該係狼大佬
 最後
又行返出室外
可惜落雨
除左可以近距離同佢地影相外
有個別動物
好似 綿羊 都可以買飼料 餵佢地
雖然依個動物園真係好好玩 
但我地只係玩到 15:xx 就要走
其實列車出入都會經神戶港
回程時見到神戶塔
返到 三宮
順路黎神戶 Centre 街行下 
 返大阪前
呀曈的茶點


7 則留言:

  1. 自然生態行程啱哂我 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要好好計劃一下你地下次既行程^0^

      刪除
    2. 不過要遲D先安排到, 我跟更表每10星期一轉大假, 嚟緊3月放假去東京, 打算去初探伊豆半島睇河津櫻, 之後5月打算同爸媽去九州長崎, 之後又想去下其他地方. ^_^

      刪除
    3. 嘩 ~ 你 D 行程都非常緊密喎

      刪除
    4. 我輪班返工, 大假比較容易遷就

      刪除
    5. 其實我真係想講 你份工又幾好喎每10星期一轉大假.

      刪除
    6. 輪班係方便放大假, 不過公眾假期要返工

      刪除