富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-12-19

19th Dec 2019 : 福井 ; 敦賀 + 大阪 : 福井縣立恐龍博物館 ( 福井県立恐竜博物館 ) - Day 2 Part 2

落巴士後
先比佢地黎博物館前公園
放放電
佢 2 個當然係
非常落力地 配合依個環節
呀曈 1 路玩 1 路係咁問我 ......
點解 .... 香港 ..... 無既 ?
 
佢地玩左大約 30mins 左右
係 3 吹 4 請下
我地終於可以步入 博物館
  
探索恐龍之旅正式開始
電梯 一落就到黎 B1/F
恐龍之路
行到盡頭
會見到
蜥腳類 圓頂龍 的 恐龍化石
順樓梯而上
有條咆哮中的恐龍
探索恐龍之旅
~ 開始 ~
 
 
依個博物館 既 恐龍骨化石
聽聞
有真 亦 有假
點樣分呢 ?
就係睇下佢地由幾多支鐵枝支撐
 因為真既化石會有一定既重量
所以
要用大量鐵枝黎支撐

而係 每具化石前
都有 同款 既 恐龍模型
話你知佢原貌係點樣
除左有原貌之外
博物館亦有 1 個 Corner 重演返佢地既生活形態
 
黎到依個大電視
小朋友就最開心
因為
恐龍 會由 左邊 銀幕 跳到 右邊 銀幕
夠晒互動

行完 B1/F 係時間開飯
Canteen 位於 3/F
同學仔家庭
 
呀曈 & 我
 
4位 Lunch
多謝 3720円 ( 連稅 )
之後
我地落返 1 /F
地球科學
 
呀曈係依到
參觀到不知幾落力
 
 
之後
順樓梯上 黎到 2 /F
生命的歷史
黎到依到
我就覺得同 London 既 Natural History Museum 差唔多
因為佢地都係講梗 .... 進化過程
 
估唔到
依到都有 始祖鳥 既 進化過程
其實 .... 我之所以知道佢叫 始祖鳥
全因同學仔一路行一路講
年紀小小既佢 真係好犀利
我覺得佢可以黎 應徵 導賞員 ^0^
 睇落有 D 似中國既 鳳凰
係依層最吸引我地既
莫過於
薄片龍 & 古海龜
最後
返到黎 3 /F
參觀埋依個 期間限定
~ 哈哈 ~
2019.12.19
到此一遊
我地係到玩到 15:xx
係時間過巴士站了


4 則留言:

  1. 祝妳與家人新年快樂! 身體健康! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you ^0^
      無錯!最重要身體健康 ~

      刪除
  2. 福井恐龍館我都想去睇, 不過要諗諗行程先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 依個博物館真係好值得去.而行程...由於車程真係長 ( 來回2個幾小時 )
      所以預 1日就可以了

      刪除