富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-12-21

21st Dec 2019 : 福井 ; 敦賀 + 大阪 : 新大阪東橫Inn + 大阪巨蛋 Aeon Mall - Day 4 Part 3

返到大阪
黎到旅程最後 2 晚
我地都會入住 新大阪東橫 Inn ( 本館 )
因為 ..... 佢地做梗大特價
12000円/ 2晚/ 2人
 
不過 ... 我想講 .... 其實我之前都住過依間酒店好幾次
之前都 Ok 冇問題 ....
但今次  ..... 當我一入到房 .... 已經 覺得有 D 陰 ( 這是我的 第六感 )
行完街返黎 .. 吃宵夜期間 .... 被 ~ 閂 ~ 電 ~ 視  ~ ( 1 次 ) 
另外 .... 我係第 1 晚 已經無閂燈  但亦瞓得唔好
好彩 .... 第 2 晚 一齊正常
事後
都有問同學仔佢地間房有冇咩特別
因為佢地同我地 一同房號 但唔同樓層
好彩 ~ 佢地 2 晚都 Ok 冇問題
  
放好行李
向下一站進發
大阪巨蛋 Aeon Mall
黎到依到 大家就開始自由活動
而我 & 呀曈既第 1 站
當然係 Aeon Pet
因為花王貓砂平香港一平有多 !
順便完成任務 ^0^Y
 
之後
安心閒遊了
 返到大阪
終於見到親民價 士多啤梨 了
 
而蟹
唔算太底 所以放棄參與
我地係 Aeon Mall 行到連 Food Court 都閂門了
謂有
返到 酒店附近 先吃我地既晚飯
左邊 : 呀曈 / 右邊 : 我
炸雞是 2 份 Share 的 ^^
 
Dinner 多謝 1480円
***
是日宵夜
除左有岩岩係 Aeon Mall 參與既 士多啤梨 外
重有
快閃福井超市既蟹蟹
今次要 1100円/ Pack
***
提提你
如果可以選擇的話
唔好買類似上圖 用 布包住既 蟹
因為 .... 有半邊是空心的 ( 只有腳趾勉強可食 )
好彩 .... 另一邊是正常
***

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 被關電視未試過, 只試過一次在雲仙溫泉,食緊早餐時老婆隻耳環突然跌左落地, 但執返時發現個耳拓仍然插住,所以無理由會跌...

      刪除
    2. 雲仙溫泉在那? 印象中像你太太的耳拓事件我也試過...但已忘了在那發生了.
      而外遊時被閂電視...touch wood 計埋今次是第2次. 那次是 N 年前東京其中1間東橫INN,
      小妹的第6感較強,好多時睇酒店官網介紹房間既相已經感覺到 =.=" 其實今次 BOOK 房已有怪怪感覺,所以有嘗試搵過其他酒店,但東橫INN太平了.所以諗住2晚於是博一博... 點知....

      刪除
    3. 雲仙溫泉在九洲長崎果邊, 果陣都話在雲仙山上殺死好多基督徒

      刪除
    4. 嘩..有晒歷史故事 @.@

      刪除