富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-12-18

18th Dec 2019 : 福井 ; 敦賀 + 大阪 : 京都轉車上福井 + 鐵路大塞車 + 夜遊福井站前 - Day 1 Part 2

上文提到
我地 19:04 黎到 京都 30號 月台
準備 向 0 號月台 轉車 上福井
***
提提你
京都 30 號月台 同 0 號 月台 其實係 同一層
 唔洗上上落落
岩晒 帶住 小朋友既我地
***
途經 月台 既 便當屋
由 京都 上 福井
車程只需 個半鐘
 
本來好想參與依個蟹丼
但一諗到 落車 後 會有更加多 美食等梗我
所以 .... 我地放棄左依個 丼
 
雖然 呀曈 & 同學仔 已經 11歲
不過 .... 始終  都係 有備無患 好
最後
買左 7-11 3文治 傍身
但 .... 當我地埋到 乘車口時 .....
吓 ! 依家 已經 ..... 19:xx ....  0.0"
點解 ...... 18:40 既 特急サンダーバード 39 號 重 On List ?
 經過 同 站前 叔叔 了解後 ....
原來 ..... 有 ~ 事 ~ 故 ~
..... 大家都在 等車中
 小朋友真係好
你有你急 . 佢有佢玩
等左唔知幾耐 ..... 終於有車埋站
 但架 特急サンダーバード 39號 實在太多人
D 乘客多到 企到出車門口
所以
我地決定博 下一架 41號 特急サンダーバード
希望有位坐

成功上車後 ......
唉 ..... 架車 行下停下 都叫識郁

點知 .... 黎到 敦賀 .... 就連 郁都唔郁
好彩佢地有伴 .....
 冇幾耐 .... 有另一架 駛向 金澤 既 列車 埋站 ....
意思是一齊等嗎 ?
... 最後我地架車先開走 .....
但 ..... 行左一陣 .... 又停了 ......
我地 ..... 遇到另一班列車 .....
 塞車期間
梗係要睇下到底發生咩事啦 ......
好境不常
黎到 南越前町 即係 南条站時 .....
繼續塞 ......
如果照計 .... 我地原本 20:37 應該黎到福井
但 .... 最後 01:00 先黎到 .....
即係話 ..... 我地塞左 4 個半鐘 JR ..... =.="
~ 唉 ~
真係 1 次過 塞左我 10年既 Quota
 咁樣塞發 ..... 當然有好多人同我地一樣啦 !
 由今朝 11:xx 上機 到依家 01:xx
我地用左 1x 個鐘 ..... 真係 歐洲都去到了 =.=" 
 唉 ..... 連站前既 7-11 都收工了 ......
離開車站行幾分鐘
就黎到
旅程前 3 晚入住既酒店 - 福井 Manten
 Check in 後
1 行 4 人 又要馬上動身
搵食 + 夜遊福井站
嘟 ....... 現在報時信 01:3x
.... 就算係站前 . 都有好多食市已經準備閂門
不過 ... 就算唔閂門都唔入得 .... 因為我地帶住 2 個 未成年少年
居酒屋 .... Noway
好彩 ... 重有 另一間 7-11 & Family Mart
 
買齊糧餉 返到酒店 要幫呀曈 & 同學仔 拎 枕頭 ....
但可惜 ..... 已經比其他住客拎晒
就連溫泉都收工了
 
*** 
是日晚餐
7 - 11 便當
左 : 我  / 右 : 呀曈
 

2 則留言:

  1. 我去台灣參與了華山文創區的超大恐龍展,原來係福井恐龍, 又見到恐龍博士. ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 由金沢到福井又或敦賀都會見到依位 恐龍博士 ^0^/

      刪除