富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-12-29

28th Dec 2011 - 大阪遊 Day 1 - Part 1 - 上機 + 關西機場 + 到步

是日行程 :
JPT 15:00大阪 - 酒店 Check In - 天保山 - 難波 - 酒店
********
我地坐 11:00 am 機 . 所以 08:00 要出門口 ~ 等車中的貓
 
搞掂呀貓
入閘 Lu ~
入閘之後 . 1st 件事 醫肚 : 是日早餐  - 沙嗲牛肉麵餐  
依飽飽 叉埋電 ~ 又係時候上機 . 而依個閘口 對我地黎講 又係幾陌生 ........
因為之前飛過咁多次 都未黎過依邊
!
 
原來 Hong Kong Express 要坐 接駁巴士 ... 
嘩 !  好耐冇試過 坐依款機 ~  
 
由於係細機 . 所以 個電視 ........ 請左大家 抬起你的頭來 ....... 往上望

起飛啦 !!
大阪 ~ 我地黎啦 )))))
 
起飛冇耐 . 又到開餐既時候 
我既                                                                      老公既
 
食飽飽 又係無聊影既時候 ~
大約 3個鐘 左右 . 我地黎到 大阪 啦  0v0Y
Oh ~ 岩岩走左班車 . 好彩只需等 3 mins 
 
出閘後 . 我地需要先上樓上買車飛 .
 
由於我地由 關西空港 出 難波 . 將參與 " 大阪出張きっぷ
大阪出張きっぷ : 售 1500yen/ @ 
出售地點 : 関西空港駅 窓口カウンター [ 即關西機場 票務處 ]
 
********
大阪出張きっぷ 介紹 - 請按 
車飛買左啦 . 向 關西空港駅進發 !
但一踏出機場後 ~ 除左開心 .
就只有一個感覺 : 好 Q 凍呀 )))))))))))

 
買飛時 . 售票叔叔已通知我地 16:05 有班車 . 
所以 ~ 我地一落到月台時 . 藍鐵人 ( 特急Rapi:t ) 已經係到等我地 ^.^
@買 " 大阪出張きっぷ " 時 已經畫埋位 . 所以 . 記得搵返自己個位   
車內情況
 
車程約 37分鐘黎到難波 ~
一落車 ~ 又係大家好熟既 Namba Park