富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-12-29

28th Dec 2011 - 大阪遊 Day 1 - Part 2 - 心薺橋東橫 Inn 篇 + 大阪港天保山

由於張 大阪出張きっぷ 包左一日任搭 電車 ( 地鐵 ) ,
所以 ~ 我地係唔蝕底既精神 , 原本可以行既路程 . 我地都改搭地鐵 !

 
經過不停 上上落落 . 我地終於黎到 四シ橋站 ~
一出地鐵轉左見到今次將入住既 心薺橋 東橫 Inn 
 
Check in 後
馬上上房放底呀貓 ~ 
請到東橫 Inn . 相信大家都熟識到不得了 !
去相 - 
   
可能有好多人都會覺得東橫 Inn 既房 .
間間房都一樣 . 冇新意 或 好悶 !
但對我黎講 . 自問雖然唔係一個怕轉變既人 .
但 ~ 如果能夠對自己將連住 7晚 既酒店 . 有一定情度's 認知 .......
例如 : 酒店房內有幾多個電線插頭 ( 要預備變壓器 )  或
酒店 將提供什麼 Standard 用具 ( 例如 : 上網位 ) 或
其他設備 ( 例如 : 加濕器 或 100yen 汽水機 )  等等
能事先了解之後 . 真係會為我地帶黎方便 !
當然 ~ 價錢都會例入考慮因素 .

******** 
又到計數既時候 - 
以我地今次為例 : 東橫Inn 今年比 Member 係 Offer 係 : 平日 5%  Discount : 折後 7106/ 晚
日本假期 & 星期日 重有 Special Offer : 20% Discount :
折後 5984/ 晚
另外 . 我地加埋之前既績分 . 7 除 8扣 之後 . 今次住 7晚 . 埋單只係 46376yen ( 重包每朝早餐 ) . 
係咪好底呢 ?? 
******** 
好 ~ 入返正題
上網 Check 埋小小資料 . 我地向天保山 進發 ~ 
 
由於 大阪出張きっぷ  包左張電車 One Day Pass .
所以 ~ 我地黎到大阪既 1st 站 : 天保山 睇燈

 
一出閘就見到出口指
 
由地鐵站一出 ( 落電梯 ) 後 . 大約行 5 - 10mins 左右 . 
 
就黎到天保
 
1st 站 : Seria 100yen 店
行完 100yen 店之後 .  繼續係到行圈 ~
當然唔小得今晚黎天保山既主要目的 - 睇燈
去相 - 

沒有留言:

張貼留言