富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-12-30

29th Dec 2011 - 大阪遊 Day 2 - Part 2 - 十三 + 電電城 + 天王寺

原先下午計劃 :
Lunch @ 十三's "庵" - 電電城 - 天王寺 - 難波 - 酒店
 
********
上回提到 . 我地要先返酒店 . 因為要放底岩岩@ 黑門市場買既 刺身宵夜 .
之後 . 我地又以 9 秒 9 再出動 !!
但 !! 往往都係人算不如天算 ............ 因為 ....... 老公睇漏野 !!   
當我地去到梅田站 & 上埋 宝塚線之後 , 先比我發現 "奄" 既 Last Order !  
加上落車之後 . 要行多條大直路先到 ( 約 10幾分鐘 ) ! 所以 . 我地根本趕唔切 ......
當我問老公 : 你冇睇清楚架咩 .......... ?!
老公's 藉口 : 我都唔識日文 , 你識做乜唔提我 !?
我 : 幅圖有晒時間 , 就算唔識日文都睇到 有個 14:00 係到 !
唉 ~ 男人呀 )))))))))) 真係睇小眼都唔得架 ))))))))))) 
由於肚已經餓 . 而咁岩個車站係 只設單程上落 ( 唔可以隨便行返過對面住倒頭線 )
所以  ...... 我地只好出閘 ! 求其搵到乜就食乜 !
不過 . 當我地一出閘就見到 ........ 依間屋 - 

亦再次証明 : 松屋 ..... 真係梗有一間係左近
雖然我地今餐都係食牛 ....... 但可惜唔係 "奄" 既 網燒和牛 . 而係 松屋牛 ............
左 : 老公既 而 右 : 我既
 
依飽之後 . 我地返落 日本橋 .
而 到達  日本橋 既時候係 15:14 .........  加返岩岩餐 Lunch & 坐車時間 .
再次証明 我地's 速度 . 真係 9秒9 ! 下面依張唔係地鐵車飛 ! 

( 精算劵 = 補飛劵 )
@上海新天地 . 繼續向前行 ........ 
見到依個招牌 . 即係到左 電電城
去相 - 
Zoom ~
沿馬路一直向前行 .
終於行到黎 通天閣 啦 ~
行左咁耐 ! 
個肚仔餓啦 又係老公出動既時候 - 
 
哈哈 ~ 有得食 ))))
***
試味感
味道一般 !
***
又再開始四圍影. 去相 -
好明顯 . 係通天閣條街 . 最多梗係 天神 Billiken 啦 ~
Yeah ~ 影埋依幅代表作 . 打道回難波 !!

沒有留言:

張貼留言