富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-07-30

29th July 2011 - 動漫 Dance Power Competition

今日目的地 - 灣仔匯展
因為朋友女 同佢既團隊
參加左跳舞比賽 . 
而我今日黎幫手化妝
********
同朋友女 Canaan 係會展門口 Join 埋之後
就一齊入去啦 ~ 
其實呢 ~ 我黎幫手都係藉口黎既 .... 因為我未參與過動漫 . 
坦白講 : 比錢事小 . 要排餐死先入到去 .... 真係唔好搞我 !  
所以今次真係 一為神功 二為弟子 之作
報到後
就由工作人員帶我地入場啦 !
講真 . 真係喺佢地身上就知道咩叫 青春 & 活力 !  
朋友女 & 隊友 Warm up 中 ~ 
開場啦 ~  
哈哈 ~ 原來今日既 MC 係呀 Bob  
朋友女佢地係第 4 隊 ( total 有 18隊 )
到左公報賽果既時間
~ Congratulation ~
朋友女嗰隊贏左 ......... 冠軍 ))))))
Yeah ~ Wats !!  

沒有留言:

張貼留言