富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-12-31

30th Dec 2011 - 大阪遊 Day 3 - Part 1 - ICOCA 咭 + 神戶 Marine Pia Outlet

是日行程 :
神戶一日遊 -

Marine Pia Outlet  - 鐵人 28 - 元町 - 三宮 - 神戶港 - 梅田 - 酒店
********
由酒店出發到 JR 難波站 . 需時約 13 - 15mins 左右 . 只係一條直路 . 唔算太遠 !

話咁快就黎到 JR 難波站
********
題外話 :
如果大家想係大阪買 ICOCA 咭 . 可以到下面依款 售票處 購買 . 
詳情 - 請按
出售金額 : 2000yen . 其中 500yen 係 Deposit  ( 按金 ) , 
餘下的 1500yen 才可利用 坐車 或 購物 .
但 ! 當咭內尾數不足夠支付時 . ICOCA 咭 是不會先以按金支付 . [ 差 1yen 都出唔到閘 ]
例如 : 咭內尚有 250yen . 而需支付的車費是 260yen . 亦需先增值 . 才可出閘 !
由於我地張 ICOCA 咭 係新咭 ( 雖然已經有 1500yen )
不過今日既車費都幾貴 . 要增值定 !
增值方法 : 

1. 插咭落 藍色上方的黑色 U 字位 - 
2. 在橫向的指示燈選擇金額 
3. 入錢 
4. 搞掂
如想要收據 : 按下方 黃色底板上的綠燈 便可 !
另外 . 板上亦有英文指示 . 相信大家唔難理解 
我地向神戶進發
經過約 70mins 車程 . 我地黎到垂水站 
 
出閘後有指示牌 . 照行就冇問題啦 !!
不過 . 今日係平日 ( 冇 Free Bus ) . 所以我地要 On Foot 啦 !!

@車站轉出 . 沿途都有指示牌教你點行 .
睇到 西垂水会館 個牌黎行 都 Ok 架 !
 
咦 ! 呀狗你都要買衫過年呀 ?
 
出閘後大約行 10mins . 我地到啦 !!
去相 -

依到行左 個幾鐘 . 
老公 : 睇中左件褸 ! 但得返 Display .......
我 : 睇中左 X - Large 背囊 . 但個簡格 非常唔得 ! 原全搵笨 !
最後 . 我同老公都冇功而回 !
不過順帶一提 . 依到有 agnes b 既 outlet ~ 連童裝都有 ( 即 ENFANT )
Oh ~ 背光添 ........
係到行圈後並冇收穫 . 係時間向下一站 - 新長田 

5 則留言:

  1. 請ICOCA 咭問可否於京都及名古屋用到。另外.我第一次7日6夜自由行(中部國際機場),第7日早機,仲要帶住2個小明朋友,想住3日大板,1日京都及2日名古屋,請問有酒店及行程推介嗎?8月5日便出發,其實好急,但行程仲未PLAN,所以急忙想找求助,謝謝

    回覆刪除
  2. 1. ICOCA 可以係 東京 及 名古屋 等地區便用 . 就連九州等地區都可以使用 .
    2. 帶住小朋友唔太建議搬太多酒店 . 因為拉住行李 + 拖埋小朋友 . 太辛苦了 ! 而我通常都住東橫INN . 因為平 !
    建議酒店 : 名古屋 - 榮 Unizo Inn Nagoya Sakae Higashi 名古屋栄東 ( 在網誌內既介紹 )
    大阪 : 難波東橫INN ( 不過怕 BOOK 唔設 )
    3. 名古屋 及 大阪 行程 . 可到我旁邊的 "我的遊記" 內找到 各區名勝地點 . 如果你係用手機 . 可以拉到最底 . 按入 " 查看網路版" 便會睇到 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外 . 你是否會遊玩 大阪 及 名古屋 . 建議考慮使用 : Kintetsu Rail Pass Wide 5 Days [ 近鐵電車廣域通票 ]
      網子 : http://oceanpyxis.blogspot.hk/2013/09/kintetsu-rail-pass-wide-kintetsu-rail.html
      但 你只得 7日 . 而且重係 早機回港 . 相信唔夠時間 . 就算夠 都會好趕 !

      刪除
    2. 謝謝回覆,Unizo Inn Nagoya Sakae Higashi 名古屋栄東不接受小眀友入住。
      Kintetsu Rail Pass Wide 5 Days ,因我去7天,回程去機場次是否不能用,因己過期

      刪除
    3. hi ~
      1) 岩岩幫你 check 過 Unizo Inn Nagoya Sakae Higashi . 佢冇話唔比小朋友入住 ! 而且據我所知 . 日本除左情趣酒店 or 膠囊酒店 等 . 一般唔會話 唔歡迎小朋友入住 ! 因為日本係一個非常注重小朋友既國家 ! 不過帶小朋友入住有一點要留意 . 佢地會用年齡區分小朋友入住費用 . 一般 6歲 - 12歲 已經要收錢 . 但好似岩岩 7 月 我帶呀曈去 東京 super hotel 或 東橫 inn 都係咁計 !
      2) 在我網誌內 . 已教左 Kintetsu Rail Pass Wide 5 Days 使用方法 . 建議先過去睇睇 .

      刪除