富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-12-30

29th Dec 2011 - 大阪遊 Day 2 - Part 3 - 難波 + Dinner + 戰利品

車程大約 10mins . 我地又返到難波 . @ 0101 旁邊小路轉入 就返到 道頓堀 
冇錯啦 ~ 睇牌都知啦 又係參與 100yen's 店既時候 
是日晚餐 : 自由軒
我既 炸豬扒                                                     而老公 Order 左 炸雞扒
飲飽食醉 . 就快快散步返酒店 . 返到酒店 . 係時候上 是晚甜品 :
另外 . 我一面執相 . 一面上 Face Book . 個口就一面食零食
我既 ~
而老公就一邊睇電視 一邊食
休息左陣 . 係時候沖涼 ~
但由於 天氣咁凍 + 周車勞動 = 浸浴鹽
Oh ~ C 服
哈哈 ~ 浸完個浴 CC 服服 開餐食宵夜
********

是日消夜 : 黑門市場's 代表
5盒刺身 : 包括 雞抱魚 ; 海膽 ; 帶子 ; 蟹棒 & 甘蝦 
多謝 4020yen
好彩係飛機到拎埋依個包 . 如果唔係 都唔知搵咩黎送我依板海膽 .....
之前見網上有人話依支藥膏好用 . 
但怕如果真係好用 . 遲 D 再買要比郵費 .
於是 ~ 我就叫老公開黎試試 . 如果好用 . 就馬上補購 !
Oh ~ 但個 Size 真係細支得可憐
********
是日戰利品
藥房既代表
貼紙 @ 郵局 .
電話繩 @ 天王寺
Chacott 既代表
電電城 Lawson 100 代表
Can Do 100yen 店代表
Lawson 100 代表
******** 
明日預告 : 神戶一日遊

沒有留言:

張貼留言