富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-12-30

29th Dec 2011 - 大阪遊 Day 2 - Part 1 - 黑門市場 + 南船場 + 寄信

是日行程 : 黑門市場 + 南船場 + 十三 + 電電城 + 天王寺 + 難波
********

一早起身 . 求其梳洗 就落樓下食早餐  老公既 ~
 
依份我既 ~
食飽飽 上房 化妝 + 換衫 
@我妝身時 就係老公無聊影既時候 ~ 
搞掂 ! 向黑門市場進發 ~
唔知大家知唔知 ?
其實 係日本 新曆 1月1 號 = 我地中國既 大年初一
就黎過年 . 成街都買梗賀年用品 ~
去相 -
 
 
濕貨品 - 
 
 
 
 
 
@街尾 100yen 店 . 好明顯要入去 8 1 8 啦 !!
不過 ~ 冇斬獲
 
哈哈 ~ 今晚消夜有著落啦 !! 
由於 老公話先放 D 刺身返酒店 .  於是 . 我地要先返酒店 !
咁岩 . 地鐵站一出 轉個灣 就係 心薺橋 Chacott
. 又咁岩 佢地只係開埋今日 ( 而且重要收早 ! )
如果唔係 . 要等到 4th Jan 先開市 ! 原來係日本打工係咁開心架 !  過年 可以休成個星期 ~
所以 . 我地要先黎依到 .........  
而係 Chacott  對面 . 就係 我另一 飛佛 " Comme des Garcons "
但 ........... 學老公話薺 : 冇理由 用依個價錢 . 買返舊年既款 !
唉 ~ 我又冇功而回呀 )))))))) 
而係 Garcons 對面 就係郵局啦 ~
到例行公事既時候 ~
搞掂晒 D 野之後 . 行 2 步 ( 幾分鐘 ) 就返到酒店 ~ 
因為 要將岩岩買既刺身放返酒店 .
而 心薺橋東橫 Inn 正位於 "南船場" 後面 . 真係非常近 !
搞掂 ~ 向下一站出發 : 十三 ; 電電城 + 天王寺 我地黎啦 ~

沒有留言:

張貼留言