富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-05-13

13th May 24 : 日本中國地區 : 岡山;姬路+鳥取 ; 琵琶湖竹生島 & 和歌山 ~ 搬岡山 + 閒遊岡山站前 : Day 3 Part 3

由 近江八幡 返到 新大阪
過酒店拎行李 ... 搬 !!
下一站 : 岡山
新大阪 ~ 岡山
18:54 JR 新幹線みずほ613号
車費 : JR Pass
原先可以坐早啲既新幹線 但因為我地有 2 件行李 ( 要幫行李畫位 )
而且我地太遲畫位 ( 尋晚先畫 )
所以搞到要坐 18:54 班車 先有行李位 =.="
拎到車飛後
我地飛研究左一陣 原來有訂行李位既車飛上會多個 "S"
上車後
又到茶點時候
老公 : 飯團 & 我 : 三文治
 
車程約 50 分鐘
黎到岡山 ^0^/
落車後先過酒店 Check in 隨即出發
原先諗住近近地係站旁
食 Dinner & Yours 買宵夜
但可惜 .... 乜都買唔到 亦 無乜特別岩食
於是決定過 Aeon 博一博
我地經地下街過去
黎到 Aeon 先上7/F 搵食
但由於唔係太餓
所以求其食碗麵就算
是日晚餐
老公 : 北海道味噌湯底 ( 較濃味 ) & 我 : 信州味噌湯底 ( 一般 )
 
Dinner 多謝 2739円
試味感
"味" 係 Ok  可以一試
** 
之後落 1/F 行超市
係蔬果部見到
原來蘋果都可以開邊入袋買
 
離開 Aeon
經正門返酒店 有機會影影 Aeon Mall 正面
重有對面既激安
岡山有好多好靚既渠蓋
 
 
***
是日宵夜
 
刺身 + 冷盆 多謝 1124円
而生果有 ... 水尾士多啤梨 ... 但真係 "貴"
價位拍得住上面 3 兜野 ....
 
***
戰利品
新大阪站代表
100円店代表
長浜代表
Aeon 代表

沒有留言:

張貼留言