富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-05-11

11th May 24 : 日本中國地區 : 岡山;姬路+鳥取 ; 琵琶湖竹生島 & 和歌山 ~ 出發關西機場T2 : Day 1 Part 1

相隔 4 個月 我地又出發啦 ^^ 
是的 疫情後一切復常
那 ..... 小妹既 生日之旅 亦理應復常吧 ^0^/
**
今次目的地 : 日本中國地區
即係好多人成日掛係咀邊 "山陽" &  "山陰" 
其實有個別縣市之前已經玩過 ( 例如 : 廣島 & 山口 )
所以
今次只會去之前未去過既 : 岡山 & 姬路 ( 老公未去過 )
另外
因為要就砂丘美術館 營業時間 所以 會上埋 鳥取
重有
會抽時間 去埋 滋賀縣 既 琵琶湖 & 和歌山 

無辦法 ... 因為小妹差幾個縣就完成 "制霸" 之舉
( 計埋今次 ) 已完成 39/ 47 ... 
所以 黎到尾聲 去既地方都會比較 "散" ^^"
***
由於 ANA 仍未開通 關西 ( 大阪 ) 航線
今次我地選擇左 Peach  [ 樂桃航空 ]
雖然 話坐 廉航 .... 但我地買貴左 >.<
今次 2 個人 包畫位 & 每人 1 件 20kg 寄倉行李 .... 多謝 $7414/ 2位 ..... 
 但原來 .... 訂遲 3 星期 ... 每人可平 $1000 呢 =.="
唉 ..... 無別人既聰明 ( 識玩 ) 就只有買貴野了 .....
***
是日行程
出發關西機場 T2 ~ Check in 和歌山
**
記得 1 月時 依度仍然圍晒棚
今日再黎 見到真身
Check in 後
先去吃早餐
今餐有久違了的麥當當
食下 行下 叉下電
影埋飛機 差唔多夠鐘登機
但 .... 今次 .... 點都就唔到影全機身
原本係 12:40 起飛
不過 .... 由於要排隊起飛 所以比預期遲左小小
機上無娛樂
唯有自製娛樂
而餐飲 ... Peach 既選擇亦較少
有啲想食 Bangkok 線 既 豬扒三文治
是日午餐
老公 : 杯麵 & 我 : 咖哩杯飯
 
可能 Peach 既冷氣夠
食飽飽 .... 涼涼地 .... 好快就瞓著了
到老公拍醒我時  已經見到陸地
依個時候
空姐姐姐 派糖糖
又估唔到粒 菠蘿糖又幾好味 ^^
估唔到 雖然遲左起飛 但仍然準時 17:30 黎到日本關西機場
ANA 自己唔飛
但就承包左 行李運送 & 機場 Check In/ Out 服務
~ 哈哈 ~
終於影到今次班機啦 ^^
經過一輪入境程序
步出閘口 ... 當然係叉電啦
又估唔到 閘口對面就有 叉電房 ^^
由 關西機場 T2 坐一程 Shuttle 返 T1 ( 即 : JR & 南海電鐵站 )  
班次都算密 可算係車接車
而落車地點
就係 機場日航酒店 前
所以落車後
要坐電梯返上 2/F 另外要行多一段路先去到車站

4 則留言:

  1. 黎緊我都打算去琵琶湖, 參考下妳的資料先, 我買了香港航空年票, 5張商務來回票去大阪, 一年內有效, 每人40KG行李, 連稅22xxx, 除開每程4千幾, 經濟位平一半左右, 部份大時大節不能使用, 其他日子都用得, 仲可以任改時間, 最多可以兩個人用, 所以未來要去3次大阪^_^其實主要係未坐過商務, 而且上次去東京坐國泰經濟都要4千尾, 所以不如試試商務年票.

    回覆刪除
    回覆
    1. 只睇票價都OK, 但對香港航空無乜信心,再講好似無乜保險公司受佢既旅保.

      刪除
    2. 我就無理保險, 所以都無所謂. ""^_^

      刪除