富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-05-12

12th May 24 : 日本中國地區 : 岡山;姬路+鳥取 ; 琵琶湖竹生島 & 和歌山 ~ 和歌山風景印 & 和歌山城 + うし寅 石坂燒 : Day 2 Part 2

 返到和歌山站
經站前商場 MIO 出閘
B1/F 層
除左有 100円店 藥房就係佢對面
和歌山站內既 Ticker Counter
如果想買巴士 One Day Pass 可以黎依到
但我地今日只坐 2 程巴士 所以唔洗參與任何 Bus Pass
和歌山站 ~ 和歌山城
市巴士
車費 : 230円
落車後先去郵局
和歌山風景印
Done
 
從 郵局 過條馬路仔 就黎到 和歌山城入口
伏虎像
入到去
見到兩邊都上到天守閣
但咁岩有 2 位路人 向 "裹坂" 進發
於是.... 我地就傻傻跟住行
點知 .... 出事了
"裹坂" 依路 .... 真係非常難行 .... 又係行到隻犬咁 =.="
條石梯 ... 又高又直 .... 而且又多樹陰 ( 好多小動物 )  ..... 真係行到無左半條命
好唔容易爬到上黎
告示話
上面係最佳拍攝位置
和歌山城
之後
我地經另一條路  "表坂" 落山
途經 七福の庭
講真
依邊真係舒服好多 好行好多
下一站 : 紀州城下丁
和歌山城 ~ 紀州城下丁
市巴士
車費 230円
其實 和歌山 都有 激安 就係 紀州城下丁 附近
但我地唔係去激安
只係 經 商店街 過食 Lunch 既地方
咁岩星期日
紀州城下丁有小市集
所以
順路過黎參與下 依邊小區既假日活動
 
 
黎到是日午餐選址
うし寅
比個餐牌大家參考下
老公 叫左 中定食 ( 薄切 )  而 我 叫左 小定食 ( 厚切 )
 
大家無睇錯 塊牛扒上枱時 真係 9成生
因為當你落單後 店員只幫你輕輕燒燒表面
而想食幾熟 就要自己用石坂再燒燒
Lunch 多謝 3560円
試味感
Very Good !!
但可惜佢係全國既分店並唔多
**
係和歌山最後一項活動 就係站前所有 100円店
 
順路去埋 B1/F 既站前超市
好底呀 !
但可惜一陣要搬 .... 如果唔係 依 2 隻蟹蟹一定係宵夜首選
我地既和歌山之旅完滿結束
下一站 新大阪
和歌山 ~ 新大阪
15:50 JR 特急くろしお24号
車費 : JR Pass
 
17:00 準時去到新大阪站
落車後 先過酒店 Check in
之後就近近地係 新大阪站 2/F 閒遊
依間 551蓬莱 好犀利
去到邊都排晒長龍 ( 係 2x ~ 3x 人既長龍 ) !!
見價位合理 而且咁多人幫襯
老公話要參與一下 試下味
晚飯都未吃就買定宵夜 ^0^"
 
返到新大阪東口站前有間吃吉列野
原來係松屋集團
好 ~ 就試下啦
老公 & 我
 \
Dinner 多謝 2110円
之後
順路去埋 FamilyMart 就可以返酒店了
 
**
是日宵夜
近排日本人氣 551蓬莱
宵夜多謝 2160円
我地 Order 左 4 款野
分別有 : 餃子 ; 燒賣 ( 大粒 [10粒裝] ) ; 蝦燒賣 ( 細粒 [12粒裝] ) & 糉 ( 海鮮餡 )
551蓬莱 試味感
除左隻 糉 有驚喜外 .... 其他野都好一般
尤其係 燒賣 ( 大粒 [10粒裝] ) 真係搞唔掂 !
口感 ( 味道 ) : 洋蔥豬肉球 ( 好油 ! 搞到成件事好膩 >0< )
真係唔明點解日本人會咁鍾意 !?
好彩今晚有買益力多
之後到甜品
講起依杯野 又係一單笑話
話說
其實依杯野 比錢後 要自行拎佢去旁邊部機到再加野再搞
點知比錢時
先係 .... 我唔知同老公傾梗咩
再其次就係 ..... 店員幫我將佢入左落袋
於是我地就好順手 成袋野拎左返酒店
到食既時間 ... 先醒起 .... 咦 !? 唔記得放入另一部機到加工 ^0^"
不過 就咁食都係 Ok 既 ..... 好似砂冰咁囉
***
戰利品
和歌山代表
たま 代表
以下 3 圖所有野
都係唔同 100円店 代表

沒有留言:

張貼留言