富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-05-13

13th May 24 : 日本中國地區 : 岡山;姬路+鳥取 ; 琵琶湖竹生島 & 和歌山 ~ 長浜 黑壁廣場 ; 近江八幡 日牟禮八幡宮 : Day 3 Part 2

 11:30 去到 長浜港
 由 長浜港 大約行 10分鐘左右 黎到 長浜站
見有時間
先過站旁 商場內既 土產店 睇睇有咩選擇
向 黑壁廣場 進發
大約 6-8分鐘路程
黎到 黒壁スクエア ( 黑壁廣場 ) 範圍
其實依到都幾靚
但可能落雨天 + 平日 條街都無乜人
 
 
黑壁廣場
依到主要售賣玻璃製品
( 類似小樽既玻璃之城 )
 
見時間差唔多 係時候開飯
是日午餐 : 近江牛
我地被安排上 2/F
不過唔係包廂 只係入左間約有 6 張枱既房
由於入面已有其他客人係到 所以就無影相了
 
黎到 滋賀縣 點可以唔試下佢地最出名既 近江牛
老公 : 近江肉ステーキ重 ~ リブロース  - ( 下圖左 )
&
我 : 近江肉すき焼き鍋セット - ( 下圖右 )
 
Lunch 多謝 7500円
試味感
正 ! 入口即溶
尤其係 跟餐既生牛肉壽司 真係 Very Good ^0^/
**
返到 長浜站 坐 JR 落 近江八幡
車費 : JR Pass
大約 14:10 黎到 近江八幡
但可惜因為落車後去左個廁所 搞到送車尾
下一班 巴士要 30分鐘後
天寒地凍
老公去左麥記 叫左杯 熱咖啡
但唔買唔知 .... 原來日本 麥記 係無出售 熱朱古力 .... 
 
日牟禮八幡宮
八幡堀
依到有纜車可上八幡山
但由於時間關係 我地無參與
 
黎到 日牟禮八幡宮 終於停雨啦
雖然雨已停 但仍然大風
一向好少參與日式甜點既我地
見重有時間 就參與一下
たねや
老公 & 我
 
茶點多謝 1480円
試味感
其實 2款都好味 但我地一致較欣賞 紅豆嗰碗
**
回程又係坐市巴士
返到 近江八幡站前 去埋郵局
~ Done ~
 
印埋依個風景印
完滿結束我地既 滋賀縣 之旅 

沒有留言:

張貼留言