富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-05-11

11th May 24 : 日本中國地區 : 岡山;姬路+鳥取 ; 琵琶湖竹生島 & 和歌山 ~ 快閃和歌山站前: Day 1 Part 2

近排 Avantgardey 真係好紅
連 推廣大阪旅遊都搵佢地影宣傳照
落機第一站
先預換明日開始使用既 JR Pass
~ Done ~
關西機場 ~ 和歌山
JR 関空快速 到 日根野 轉 JR 紀州路快速
自費 900円
大約 19:xx 黎到和歌山
由 車站 大約 行 5 -8分鐘 黎到今晚入住既酒店
Dormy Inn  紀州の湯
和歌山入夜後 ( 20:00 左右 ) 
條街已經相當冷清
所以除左超市 都唔知可以去邊
依到啲瓜類都幾貴
但啲橙就好平
 
另外
刺身都好底食
 
宵夜又點少得小食 ^^
返到酒店
係房 Hea 到 22:00 左右
落樓浸溫泉
第一次 參與 Dormy Inn 溫泉後 雪糕
 
浸完溫泉 吃拉麵
~ 爽呀 ~
依餐算係我地既晚餐
上房前 Encore 多舊雪糕磚 ^^
小休後
開餐吃宵夜 ^^
 
宵夜多謝 2200円 左右
好似食得太多肉
所以宵夜後
我有沙律 而 老公就有生果
 
我地習慣左每朝起身 或 瞓前 都要飲啖暖水
所以 今次都有帶埋電水壺
臨瞓前 無聊玩 ...... ^0^
網上睇得多 .... 別國的酒店點點點 .... 點樣就地取材做 Setting 
今晚有時間
就學人用衣架黎試試效果 .... 但原來衣架 Size 都有規限
整體黎講 都算係成功
但 ....  其實 ..... 點解唔準備把 旅行用 安心鎖 ?
ps : 當然還完返先瞓教啦
***
戰利品
左 : 劉小豹
右 : 我既寒天糖 ( 但其實我唔多 Ok 有砂糖面 )

2 則留言: