富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-02-07

24th Jan 24 : 日本本州之旅 ( 新潟 ; 日光 + 熱海 & 富士山夢之大橋 ) ~ 橫濱高達 ( GUNDAM FACTORY YOKOHAMA ) - Day 7 Part 2

川崎 ~ 元町.中華街
車程 : 2x 分鐘
如果只去 GUNDAM FACTORY 係元町站 4號出口出
但因為我地未黎過 中華街 想順路影影牌坊 所以我地選擇左 另一出口

之後沿海邊過 GUNDAM FACTORY
見到高達啦 0V0/
入場費 3300円/ 2 人
可惜 入場已無模型送了
  
可能開左都有一段時間
今晚唔算多人
預備開場之際 Shop 前無晒人
~ 開場啦 ~
Part 1 尾段節錄
等下場等到凍凍地
原先打算要杯熱朱古力 但可惜依到無 !
最後老公揀左 綠茶 Latte
識我既朋友都知我從來都唔飲咖啡 ( 係聞到都搞唔到嗰種 )
但出奇地 依杯我又飲到
而問返老公 .. 佢既試味感 ... 佢竟然用 "似奶水 " 黎形容依杯野 ^^"
綠茶 Latte 800円
 
到下半場
之後
參觀場內 Shopping Center
1 邊係購買區 另 1 邊係 模型展示區
 
最後參觀
 
會切高達既機械人
講解模型
 
 
 
臨走前
要參觀埋個女廁 ^^
聽老公講 男廁無依類裝飾
 
 
 
回程由 4 號出口入
所以途經 横浜マリンタワー ( 橫濱海洋塔 )
返到川崎 吹左成晚風
唔想週圍去 所以是日晚餐
近近地酒店樓下 王將
老公: 拉麵 / 我 : 照舊依個 Set
 
Dinner 1994円
***
宵夜有
久違了的幻の手羽先
今晚 每人10 隻 ^0^
  
***
戰利品
高達代表
( 全部都係呀曈的 )
 
藥房代表
帶過黎用既 Hand Cream 用晒了 !
即買即用
明明寫住 Cold Cream .... 但可惜質地唔夠厚
不過 .... 好過無
今朝係 JR 川崎站前派既 Gift
試味感
提子味藥水 ..... 我唔太欣賞 但老公免強飲到

2 則留言: