富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-02-01

18th Jan 24 : 日本本州之旅 ( 新潟 ; 日光 + 熱海 & 富士山夢之大橋 ) ~ 羽田機場巴士 + 快閃大宮 - Day 1 Part 2

次次落機都好似好趕咁
今次落機第一站
JR 售票機 因為要買 JR Pass
正當好努力 入資料 + Scan Passport 後
去到比錢版面 ...... Card Only ??
枱頭一睇 .... 2 條盲丙 .... 人地大大隻字寫到明 ..... Credit Card Only
咁都可以睇唔到
>0<
好彩早左到步
即刻沖過 JR Counter
因為依到收 20:00
總算
成功購票
而且重即場預換聽日去日光既車飛
之後
趕過 巴士 Ticket Counter 因為我地第一站 : 大宮
羽田機場 ~ 大宮
機場巴士 1700円/ 位
距離上車時間 只有大約 10分鐘 ....
落到車站
重趕得切 叉電 + 去 Toilet
 
車程大約 80分鐘
我地黎到 大宮站西口
係搵資料時 都有擔心過 拎住行李
點樣由路面 上過車站
後黎比我搵到 巴士站後小小既麥記旁 有 Lift 可以上天橋
但可惜當晚我唔記得影相
至於黎到大宮站
如果跟酒店所講 係東口(北) 出 就只有樓梯 =.="
但當我睇完車站圖後
原來 東口 ( 南 ) 會有 Lift 到地面
Check in 後又再出動
其實
大宮都好熱鬧
酒店前有激安
是日晚餐
久違了的味道
Dinner 2250円
 
吃飽飽下一站超市
1800円/ 盒 好底呀 !!
 
行到大約 23:XX 返酒店
今次帶左 Philips 依個水壺
其實依個水壺
早在幾個月前 因為老公出 Trip 時已經入手
最欣賞佢其中一個功能 就係 Keep Warm
就算唔煲滾 就咁入水 Reheat 插過夜都一樣得
起身即刻有暖水飲
今晚生果有係岩岩係超市買既士多啤利
***
是日戰利品
只有超市既小物資
本來都無諗住咁買野比劉小豹
但 ... 實在太底了 ! 
唔洗 200 円 就有 1 Pack 3 包
咁平唔買都對唔住自己 ^0^
***
題外話
今次我地簡左依 2 款上網咭
用後感
Joytel 真係好好用
由網速到接收都好穩定
就算岩岩係機場做 Setting
我收到用梗時
老公既富士山 都重未有反應

5 則留言:

  1. 可以係匯率, 我都覺得日本野平左 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而我覺得有個別野貴左 .... 例如 PASS >0<

      刪除
    2. 咁JR Pass真係貴哂...

      刪除
    3. 因為匯率低左, 但PASS 計返同之前差唔多

      刪除