富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-02-05

22nd Jan 24 : 日本本州之旅 ( 新潟 ; 日光 + 熱海 & 富士山夢之大橋 ) ~ 萬代巴士站咖哩 + 白山神社 + 新潟 pia 萬代市場弁慶迴轉壽司 ( ピア Bandai ) - Day 5 Part 1

是日行程
萬代咖哩飯 > 白山神社 > 新潟 pia 萬代市場 ( 弁慶迴轉壽司 ) > 今代司 + 峰村醸造 + 搬川崎
***
黎到新潟之旅最後一朝 基本上日間既行程都係市內
到傍晚左右會搬返落東京 ( 川崎 )
是日早餐
又係新潟出名到不得了
萬代巴士總站既咖哩飯 真係遠近馳名 !! 連電視台都黎訪問過
黎到最後一日 雖然係立食
但都一定要黎試下味 ^^
依到落單用自動售票機
而 咖哩飯 認住 最高第一行 左邊起 1 連 3 個
由 420円 ( 細 ) ; 530円 ( 普通 ) & 650円 ( 大 )
至於配菜 就係最底嗰行
老公加左塊期間限定炸牛肉餅 / 而我加左隻生雞蛋
早餐 1250円
試味感
好食!但唔識點形容 ~ 如果我再黎新潟 一定會再黎食多碟 ^^
**
万代シテイ ~ 白山神社
10:04 觀光巴士
坐 3個站 黎到 白山神社前
巴士站對面 就係 古町通
白山神社
手水舍上面掛左好多風鈴
 
本殿
 
過埋地下隧道去睇睇
 
白山神社 ~ ピア Bandai ( 新潟 pia 萬代市場 )
11:11 觀光巴士
其實頭先過 白山神社時 已發現依架米高巴士 ( 新潟觀光巴士 )
是的 ! 小妹童年時其中一款幾喜歡既卡通片 What's Michael
 
 
米高 & 加德里奧
 
新潟 pia 萬代市場閒遊
依到 D 野 ( 包括蟹 )
都貴過 寺泊
 
 
以為 弁慶 無人 ?
當然唔會 ! 只係未排到出黎
我地都排左 .... 15分鐘左右呢 ~
其實今朝碟咖哩飯都未落格
依餐 Brunch ... 試味打咭
 
 
 
弁慶 3256円
其實依到唔係好大
圈後好快行完
而唯一可取 依到間土產店 有 D 新潟站無既野
整體黎講
依到對我倆真係唔太吸引
**
因為我地 Book 左 今代司 "見學" 但觀光巴士班次就唔到
回程時我地行過對面馬路 ( FamilyMart ) 附近坐市巴士返新潟站

ピア Bandai ~ 新潟站
( 但由於上車時太急 影唔切相 )
13:48 宮浦中學前  E30 河渡線 13:59 到 新潟站前
車費 : 260円
車程 : 10分鐘左右

沒有留言:

張貼留言