富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-02-04

21st Jan 24 : 日本本州之旅 ( 新潟 ; 日光 + 熱海 & 富士山夢之大橋 ) ~ 寺泊魚の市場通り ( 寺泊魚市場大街 ) & 燕市産業史料館 - Day 4 Part 2

講起新潟縣最有名既魚市場 一定係依到 : 寺泊 魚の市場通り
亦係我地今日午餐地方
小田島さん 張車停係 Parking 後
我地大約有 60分鐘 自由活動時間 ( 包括 Lunch )
依到唔係好大
聽講 ( 疫情後 ) 現階段 只剩 6 - 8 間店舖
依到
麻雀雖小 五臟俱全
生既 熟既 都有
 
 
熟食方面
參與方式亦有幾種
1) 即買即食
( 個別店舖旁邊有枱 但要立食 )
 
 
 2) 好似 Food Count 咁
買完後入店家設置既枱櫈坐底食
 
 
3) 好似我地咁 上樓食
原本我想 Order 市場定食
但可惜店家話沒有蟹 
最後 Order 左同老公同款既
カニぬし定食
 
個湯都好足料 有半隻蟹
而我就加左支橙汁
Lunch 4120 円
   
老公話一場黎到 要參與埋依到既串燒
2串小食 750円
 
上車前買埋今晚宵夜
 
可能我地真係好快手 ( 又多左時間 )
去下一站前
小田島さん 又車左我地去睇下依到既 稻田
之後
又車我地去睇天鵝
小田島さん 話 ~ 可能今次無咁凍 所以多左天鵝留左係到
 
今日最後一站
燕市産業史料館
入場費 : 400円/ 人
( 團費包埋 )
聽 小田島さん 講 依架山車 要唔知幾多個 [ 零 ]
真係價值連城
入場後 小田島さん 先陪我地去
體驗工房
我整碟
職員會先教我係 貓頭 ( 左 ) 上試揼圖案
大約掌握到方法
正式開始
係自選既鐵片上 打出 邊位 & 圖案 
大約 20分鐘
Done
至於老公
因為我幫佢揀左揼碗
所以
成件事會比較費力
是的 都係由 平面開始 揼出凹位
去片
因為 "碗" 係需要平底
所以依頭揼完弧位 又要揼返平佢
最後老公玩左差唔多 30分鐘
 
2 項體驗 4000円
( 我 1200円 老公 2800円 )
**
下一站
參觀歷史館
用模型介紹以前 D人既工作環境
 
 
 
 
古時既羹 原來係咁樣做出黎
 
昭和 40年時 既 燕站
黎到依到
亦係今個 Tour 尾聲
小田島さん 送我地返 燕三条站
結束 & 解散
**
最後
好感謝 小田島さん 今日帶我地週圍去
亦好感謝今朝係 彌彦神社 既 導賞小姐
**
有關 Tour 內容
首先
官網話只有電話預約
就以小妹親今次親身經驗 .... 原先都係打電話過去
但之後 就以電郵 聯絡 及 確認
( 大家可以放心 .... 文字上既英文佢地係 Ok ^^ )
~ 的士 Local Tour ~
費用 : 5000円/ 人 ( 2人起 ~ ) 旅程完結時以現金支付
除左 Lunch ; 購物 & 體驗 等 需要自費外 , 其他例如 : 入場費  都已包括在內
另外 , 重有 500円/ 人 禮劵 For 道の駅購物時用
行程需時 : 10:35 ~ 16:10
預約需知 : 出發日前 至少 3 日預約
( 而我地 因為係旅程第4日 , 所以提早成星期預約都 Ok )
  
到出發前幾日 佢地會再 Send 電郵比你
通知當地大約咩溫度 ( 提你著衫 .... ) 
有依個舉動都幾窩心 ^v^
有關我地今日參加既 Local Tour 詳情 : 請按
**
< 有關此 Local Tour 所有行程或資料將以其官網作準 >

沒有留言:

張貼留言