富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-02-02

19th Jan 24 : 日本本州之旅 ( 新潟 ; 日光 + 熱海 & 富士山夢之大橋 ) ~ 日光東照宮 - Day 2 Part 1

 是日行程
日光東照宮 > 快閃大宮 > 搬新潟
***
臨出發前 氣管敏感 雖然半夜無嗽醒
但總之就瞓得唔太好 ( 應該係話 ... 瞓得唔林 )
今朝 06:45 左右就醒左
早左起身
梳洗後落樓吃早餐
估唔到依間 東橫Inn 既早餐都幾唔錯
 
大宮 ~ 東武日光
我地坐上 10:06 開出 特急スペーシア日光1号
車費 : JR Pass
車程 : 1 小時 24分
準時 11:30 黎到 東武日光
落車後 係旁邊月台
見到 Spacia X 可惜今次無機會坐
 
之前上網搵料 睇到有 Blog 友介紹
建議 先坐巴士到 大猷院 . 二荒山神社
由上而下咁參觀
最後步行 1x 分鐘返車站
諗落都岩
落山應該舒服過上山 所以我地決定效法 ^0^
***
東武日光駅 ~ 大猷院 . 二荒山神社前
東武巴士
車費 : 390円
車程 : 約 15分鐘
落車巴士站位於
大猷院
二荒山神社
兩邊我地無入去參觀 只係門前影相留念
之後
沿旁邊小路 過東照宮
小路一出黎到東照宮前
入場費 1300円/ 位
東照宮內有 3 大出名雕刻
 
( 排名不分先後 )
就係
想像的大象 & 三不猿
而 眠貓 就要行入 陽明門
 
陽明門
真係好靚
~ Zoom ~
見到呀貓啦 ^0^
眠貓是也
過左眠貓後
開始我地今日既樓梯之旅
真係年紀大 >.<"
樓梯之後繼續係樓梯
而且依到 D 樓梯真係又高又直
好唔容易黎到奧社參道
真係腳軟 =.="
終於見到家鄉了
奧宮神社
神社後面
就係奥宮宝塔
徳川家康墓
從奧社落返黎
御本社
神輿舍
神樂殿
銅灯籠
唔經唔覺我地係東照宮行左 2個鐘
係時候落山了
大護摩堂
 
日光山輪王寺
因為我地既旅程係由上而下咁行
所以
門口依舊石亦係我地既尾站
離開東照宮過條馬路仔
黎到神橋
 
日光郵便局
當然係行程既一部份
沿途被當地大學生邀請做問卷
於是佢帶我們過馬路
黎到 日光鄉土 Center
一場黎到
順便入去參觀下
 
果然落山既路係好行好多
話咁快就返到車站
一心期望會有呀貓福袋
點知 .... 得 Kitty & Friends 福袋
所以 ... 無參與
係車站買埋便當
夠鐘上車了
東武日光 ~ 大宮
先坐上 15:09 開往 大今市 既 列車
之後再轉
東武特急 きぬがわ 2號
車程 1小時28分
車費 JR Pass
上車後開飯
是日午飯 車站便當
會選擇依 2款既原因 .... 係因為有得自行加熱
Lunch 2100円
 
我 ( 左 ) 而 老公 ( 右 )
 

2 則留言:

  1. 祝妳一家人身體健康,心想事成,萬事勝意! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你和家人 : 身體健康, 心想事成,恭喜發財

      刪除