富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2024-02-06

23rd Jan 24 : 日本本州之旅 ( 新潟 ; 日光 + 熱海 & 富士山夢之大橋 ) ~ 月の栖 熱海聚楽ホテル ( Atami Juraku Hotel ) - Day 6 Part 3

今次係熱海揀左
月の栖 熱海聚楽ホテル
原因係 JR 附近 只有佢有 吸煙房
由車站經商店街行過黎 係 熱海布丁 過條馬路仔就到酒店
全程約 6-8分鐘 
酒店門口
哈哈 ~ 見到我地既 Booking ^^
入到酒店 左邊係商品區
職員知道我地係將入住後
先帶我地去入面休息區坐坐 隨即送上 熱茶 ; 毛巾 & 小食
之後接待我地既女將過黎送我地入房
 
今晚我地住在同是 Lobby 層既 望月
海側和室(8〜10畳 )
2 人 1 泊 2 食 
[ 基本房價 44000円/ 房/ 2人 ]
但我地係基本上加配菜 Total 房價 45100円/ 房/ 2人
另外
只要係住客都可以 Book  1 Part 40分鐘 貸切溫泉 ( 先到先得 )
 
Room Tour
房前有個無敵大露台
出面係無敵大海境
講下間房既其他設施
大門一入係玄關
玄關左邊係廁所 而 右邊係洗面枱 ; 毛巾架 & 浴室
 
  
返入大廳
左邊有衣帽間
我地既 ゆかた ( 浴衣 ) 都係埋入面
最底層就係夾萬仔
廳既右邊
有茶水櫃 雪仔內有整飲品 ( 付費項目 )
 
當女將介紹完房內設施後
連帶問埋我地今晚想幾點開飯 & 貸切時間後
更留底佢既聯絡方法 方便我地有咩問題或需要時可以隨時搵佢
係時候出去浸溫泉
玄關內有日式人字拖方便出入
酒店內有小電梯
  
大浴場係 1/F
溫泉休息區
男女湯都有泉水號碼
 
浸完溫泉
返房等開飯
因為我同老公分別 Order 左唔同配菜
所以
餐單分左 2 張
 
~ 開飯 ~
前菜
我地 Book 既 Package 提供 加餸 3 選 1
分別有
しゃぶしゃぶ ( 火鍋 ) ; すきやき ( 壽喜燒 ) & ステーキ ( 牛扒 )
老公 : しゃぶしゃぶ ( 火鍋 ) ; 我 : すきやき ( 壽喜燒 )
 
すきやき ( 壽喜燒 ) 同樣會跟蛋
 其他主菜
分別有
 
 
唔好睇小依幾碗野 真係飽架 !! 係飽到連跟餐既飯都食唔落 ^^"
**
我地 Book 左 21: 30 貸切風呂
貸切風呂在 4/F
 
個窗可以打開
變成半露天風呂
浸完溫泉返房睇星食宵夜
相信只係鄉郊先影到咁清既星空

沒有留言:

張貼留言