富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-03-23

23rd March 2017 - 歐洲之旅 倫敦 + 巴黎 : 閒遊 Earls Court + 希斯路機場 T2 篇 Day 10 Part 1

是日行程
閒遊 Earls Court - 希斯路機場 T2  - 回港
***
唉 ~ 尋日發生完恐襲
搞到今朝邊到都唔洗去 !! 而且重要提早去機場 .......
~ 唉 ~
謂有乖乖地留係酒店附近 ( 即 Earls Court ) 閒遊
 
是日早餐
臨走前 當然要食返個 Full English Breakfast
而老公 就簡左 普通早餐
早餐約 $19 鎊
食飽飽 開始閒遊 Earls Court 
其實依到都幾方便
出地鐵後 短短 15Mins 路程 已經有 3 間超市
返酒店拎行李
馬莎門前既櫻花樹
其實係老公無聊影 ..... 因為我要幫媽咪入貨呀 ^0^
 今次會選擇入住 Earls Court 區
係因為 Earls Court 去 希斯路機場 非常方便
唔洗轉車 而車程只需約 40Mins
 回程時同樣需要轉機
所以 我地要係 T2 落
~ 唉 ~
英國 ....... 搞退稅都煩過人
原因係 : 下圖依個 Counter 只可退回該區貨幣
問題係  .... 佢地 ..... 只有人仔 !! 冇港幣
但對我地黎講 ... 退人仔 即係我地蝕 2 次匯率 0.0"
而且 職員態度又差 指示又唔夠清楚
一個字 : 煩
後黎聽講只有 T2 依邊先係咁 !
搞到我地排完成個鐘嗰邊後先知
唉 ~ 我地可以直接 黎依邊搞退稅 !
唉 ~ 差呀 !
而且 大堂依個 Counter 開 13:00 ..... 唉 ~
 怕安檢耐 所以提早入閘
好彩
現實情況比預期好 成個過程大約 30Mins 搞掂
但 .... 可惜 T2 只有街行 冇叉電室
就係咁 .... 我地係到 呆等
是日午餐
16:30 開始登機 
~ 哈哈 ~
唔錯 唔錯 個包又幾好味 !
估唔到 Zrich 既安檢重犀利過倫敦
唉 ~ 叉電區係 3 樓
但原來候機室都有叉電房 .....
早知就唔洗上上落落啦 !
 
等待轉機的晚餐
未瞓得著
上機冇耐
派飯
回程加錢簡左位
今轉有教好瞓了
唔知瞓左幾耐
~ 有早餐食 ~
平安返到香港了 !!


2 則留言:

  1. 旅遊最緊要安全, 情願玩小d, 因為當時無人知件事會發展成點...

    回覆刪除