富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-03-18

18th March 2017 - 歐洲之旅 倫敦 + 巴黎 : 睇英超 Arsenal vs West Bromwich 篇 Day 5 Part 2

山長水遠黎到 Birmingham 當然唔係行街咁簡單
今日既主要目的就係睇英超
Arsenal vs West Bromwich
未夠鐘
都係食野先
今次係我
第一次入場睇波
~ 開波 ~
但 .... 我真係冇一個識囉 ........
大局已定
好多球迷提早離場

聽老公講
依排好多人都想 Arsenal 個領隊走喎 ....... 
 
3:1 收工
一場黎到 當然要參與下依到既快餐車
汁醬自己落
 
老公即刻變成小粉絲 
 Who is He ?!
 坐返輕鐵返市中心


2 則留言:

  1. 我間唔中都會坐定定伴葉先生睇英超, 依場難買票嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~我好少陪劉生睇波 .... 16年內 5次數得晒(計埋今次)
      另外,買飛過程我冇參與呢 ^0^

      刪除