富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-03-16

16th March 2017 - 歐洲之旅 倫敦 + 巴黎 : Gare du Nord Eourstar 車站 + 倫敦觀星 篇 Day 3 Part 3

  係時候上車返 Eourstar 車站
Gare du Nord 既 Eourstar 站
 終於影到個站既情況 
 結束
2日 1 夜既 Paris 之旅
 回程坐上 17:15 既 Eourstar 返 倫敦
 上車前參與既 包包
返到 St Pancras 要過 Kings Corss 轉火車返堂妹到
落車後
過埋 Sainsbury
當時只係 20:xx
唉 ~ 依 D 就係外國既生活嗎 ?
 終於返到黎堂妹屋企
佢地正式為我地洗塵
除左有 Fish & Chips 重有星洲炒米 & 咖哩
落街叉電中
唉 ~ 只係晚上 10:xx 就黑到好似香港既零晨 1 ~ 2 點咁......
睇黎 外國既生活真係唔岩我地
叉電期間
~ 哈哈 ~
觀星觀到黎倫敦去
我地當時見到 Hercules 佢係正我地頭頂呢 ^0^
Hercules 音譯為「赫拉克勒斯」
意譯為大力士,或稱為大力神,為希臘神話中被稱為 Heracles。 

4 則留言:

  1. 我好喜歡睇星空, 但觀星就好笨, 太抽象, 好似簡單如北斗星咁, 有線都睇唔出^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇左個APP 我地都唔識觀星 ^0^

      刪除
  2. 外國較少燈光, 可以較易見到星座.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係.當時都係冇啦啦見到天上有幾粒好光既星.先記得拎個APP 出黎玩

      刪除