富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-03-15

15th March 2017 - 歐洲之旅 倫敦 + 巴黎 : Kings Cross 9 3/4 月台 + 巴黎羅浮宮 + 塞納河 + L'ESCARGOT 法國蝸牛 篇 Day 2 Part 1

是日行程
Kings Cross 9 3/4 月台 + 巴黎羅浮宮 + L'ESCARGOT 法國蝸牛 + 凱旋門 + 香榭麗舍大道
***
今朝 04:30 起身
梳洗後
05:00 的 Kings Cross 站前街道
  咁早出門
就係為左黎 Kings Cross 站搵 9 3/4 月台
太早了 . 除左清潔工外
鬼影都冇隻

想影相
相信只有依個時段先合適 ( 因為冇人 )
~ 指定動作 ~
之後
經 St Pancras 過 Eourstar 閘口
因為要安檢
所以要預早 30Mins 黎到閘口入閘
 估唔到咁早都有咁多人
成個安檢 + 過海關
搞左 ..... 20 Mins 左右
時間岩岩好
05:30 上月台
是日早餐
尋晚係堂妹到拎既烚蛋
1 人 1 隻
另外重有牛角包
準時 05:40 開車
真係天都未光呢 .......... Zzz
大約 2個半鐘
我地黎到巴黎既 Gare du Nord
相信冇黎過 巴黎既朋友都知道
依到真係一個不得了既城市
其實
我地都係第一次黎 Paris
所以
一落車
成個人即時進入高度戒備既狀態
**

~ 幸好 ~
出發前 Uncle Six 已教路
 
1 ) 在地鐵站內 兜大圈也好 千其唔好行出 Gare du Nord 站外 ( For 轉地鐵 )

2 ) 地鐵車箱內 或 地鐵出人口 小心扒手
 
3 ) 在街上 或 任何地方包括地鐵車箱 如需拎電話 Google 地圖時 一定要背貼牆

4 ) 行程 或 車程 先 Print 落紙 . 唔好下下拎電話出黎

5 ) 問路路人 或 古卜賽人 千其唔好理會
 
**
離開 Eourstar 車站後
坐電梯落樓下轉地鐵

車費
Carnets de Billets/ 1 Set 10 張/ $14.5 歐
每人 5 張 ( 即每人可坐 5程地鐵 )
依 2 日係 Paris 既交通費就係用佢

之前
聽過好多關於巴黎地鐵既資料 ....
例如 : 好臭 ; 好烏 Joe ; 勁多扒手 等等

但經過依 20Mins 親身體驗後
臭味 : 真係唔多覺 但聞到好淡既臭丸味
烏 Joe : 還好 .. 同香港差唔多

扒手 : Touch wood .. 冇見到
**

@ Louvre Rivoli 站落車
唉 ~ 一街都係大巴呢 .....
Paris 第一站
羅浮宮
~ 去相 ~
本來都想入羅浮宮博物館
但人多到呢 ......
所以 ... 算把啦 !

@羅浮宮對出就係塞納河 

行圈後
向下一站進發

係老公強烈要求下
是日 Lunch
L'ESCARGOT 法國蝸牛
~ Zoom ~
我地 Order 左 2 個 Set Lunch
頭盆
每人 6 粒法國蝸牛
主菜
分別係
老公既墨汁意大利飯併魚柳
而我就係 蚊牛腩併薯溶
食到半路
職員冇啦啦又拎多籃包比我地
包控既我 .... 真係唔知食得邊樣 0v0
Lunch 多謝 $35歐
[ 約 HK$298 ]
 
試味感
法國麵包非常好味
而主菜亦好出色
到 法國蝸牛 ... 我覺得 東風螺 既口感好 D
**
 
提提你
餐廳內 [水] 是要收錢的
如果想唔比錢 要記住依個詞語 : Tap Water [ 即 水喉水 ]
大家放心 依到既 水喉水 話說係可以飲用
但 ... 個人認為 Tap Water 只限於餐廳
( 因為慳得一蚊得一蚊 )
返到酒店 我地都係飲返支裝水

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實我聽堂妹講過有第2個入口(長期冇人),但一諗到入到去全部都係大媽就....遊客止步

      刪除