富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-03-14

14th March 2017 - 歐洲之旅 倫敦 + 巴黎 : Dinner ; Kings Cross Belgrove Hotel + 歐遊小心得 Oyster Card + 安心鎖 + 上網 篇 Day 1 Part 3

 黎過倫敦既朋友都會食過 炸魚薯條
[ 即 : Fish and Chips ]
我地都唔例外
但由於岩岩買晒 所以要等 15Mins
我地襯中間依個空檔 行下附近既超市
是日 Dinner
Fish and Chips
除左白飯任裝
另外
食店老闆好好人 可能大家都講 廣東話 吧
佢請我地食炸腸仔 而且重有 2 條 ^0^
甜品就有 Costco 代表  針板咁厚既 Cinnamon Rolls
唉 ~
食飽飽 放低呀鹿
我地要趕火車出 Kings Cross
[ 即 St Pancras International ]
點解要漏夜出動 ?
事原係 : 因為今次既旅程太即興
即興到 Eourstar 既火車得返 05:40 開既班次先平小小
但都講梗 $89鎊/ 位/ 程
[ 約 HK$846/ 位/ 程 ]
所以
我地今要住 Kings Cross
 
 倫敦火車 
 大約 45Mins 黎到 Kings Cross
 @士多仔買埋補給品
轉個灣就黎到今晚入住既酒店
Belgrove Hotel
 今晚我地住既房
房租 $85鎊/ 晚 ( 包早餐 )
[ 約 HK$821/ 晚 ]
沖涼既地方  
 
而廁所就係另一間房
 好彩今晚間房都算開陽
  但一講到酒店道門
.......  唉 ~ 好彩早有準備 !

安心鎖
如果唔係今晚都唔知點瞓 =.=?

其實間房有 2 道門
但 .... 最外 (對走廊)只係單向式冇得反鎖 ! 亦冇防盜鏈 .....
即係話 .... 只要有鎖匙就可以自出自入
而第 2 道門 就係下圖內爛鎖既門

所以 ...
心安鎖真係好重要 !
 
其實
歐洲好多酒店 都以環保理由
有好多野都唔包
例如 牙刷 牙膏 拖鞋 抺身毛巾 等等 都冇得供應
當然大前題係
就算佢地有供應 你又敢唔敢用 
 
~ 對依間酒店入住後總結 ~
 
差 ! 非常差 !!
除左門鎖問題 重有好多問題
成件事係差到 ...... 非筆墨所能形容 !
坦白講
我地係連佢張被都唔敢用
最後
係蓋自己件褸瞓 =.="
但講到尾
佢都有唯一可取之處
就係位置
同 Kings Cross 站只隔一條馬路
如果唔係趕雞嗽火車 真係搵唔到任何理由黎住
***
 
~ 小分享 ~
 
* Oyster Card *
 
即係倫敦既八達通
旅遊書一般都有介紹過依張 Oyster Card
分別係
藍色版 ( 當地市民用 可以 Refund )  & 下圖依張 ( 遊客用 No Refund )
 
而我地
就決定出發前 先到上環買
落機即用 確保路路暢通
售價 $13鎊/ 張 [ 約 HK$140/ 張 ]
而入面 $3鎊係按金 只有 $10鎊可用
 
* 安心鎖 *
 
依個鎖真係歐遊必備
我地亦買左 2 把旁身
因為
我地之後行程都會住依類英式民宿酒店
加上要過巴黎
 
如果冇左依把鎖 真係唔知點瞓 !
成件事就會變得好唔安心
 
* 上網咭 *
 
依張 giffgaff 就係堂妹為我地預備既上網咭
但可惜依張咭只可以係倫敦使用
其實佢唔止可以上網 重可以打街線 方便同堂妹聯絡
$10鎊/ 3GB
而依張
只 For 轉機 & 落機 及 巴黎時使用
HK$8?/ 1GB


4 則留言:

  1. 酒店房間個門鎖好跨張喎 @~@

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實間房有2道門,但....最外(對走廊)只係單向式,冇得反鎖!亦冇防盜鏈,而第2道門就係圖內難鎖的門.所以...心安鎖係好重要!

      刪除
  2. 我上次去住荷蘭果間直頭係閣樓, WIFI收得極弱, 房又細, 一樣感覺好差, 好在個鎖OK, 我又無諗過安心鎖呢樣野.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你地就好好彩,但安心鎖真係歐遊必備

      刪除