富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-03-14

14th March 2017 - 歐洲之旅 倫敦 + 巴黎 : Swiss Airline 出發 + 轉機篇 Day 1 Part 1

估唔到 2月中先係日本東北玩完10日
咁快又有得去玩 ^0^Y
事原係 : 受惠於老公轉工
所以
我地冇啦啦多左個檔期
咁岩 3月中機票平
又咁岩 我堂妹前幾年嫁左過英國
正所謂 : 朝廷有人好做官
所以
由 Plan 行程 到 訂機票 & 酒店 & Eourstar 車飛 到 上機 
Total 只係用左 10日
真係非常即興既歐洲之旅
***
為左儲 Miles 今次簡左 Swiss Airline
 因為唔知一陣幾點有飯食
所以 ... 上機前 要打定底
 準時 00:10 上機
 上機後
真係好後悔 為左慳嗰 $2xx/ 位 既畫位費
我地被安排到 ... 廁所位前排
唉 ~ 漫漫長路...... 今晚 .. 真係唔洗瞓 0.0"
坐低冇耐 空姐就派餐牌
睇落都幾豐富
 飛左大約 2個鐘 ?? ( 好似係 )
派餐
 味係 Ok 既 ....
但份量就 ... 好似差小小
而精緻度 好似 ANA 既餐好 D
其實我地都算好彩
因為
頭半晚都算瞓到下
但下半場
就被一左一右既環迴立體沖廁聲嘈醒
 唉 ......
謂有四圍行下
長途機依樣好
有咩需要 都係全自助
唔貪心
每款只係拎 1 件
唉 ~ 被沖廁聲嘈左大半晚
見時間差唔多 提早梳洗等食早餐
是日早餐
味道 Ok
落機前
有位好似機司既叔叔出黎派紀念品
 準時 06:10 到達 Zurich
  過完關
第一時間 ..... 沖入叉電房
Zurich 既候機室大就大
但冇咩行
只有依 2 間便利店 
 
同依間餐廳
身上既水飲晒 !
好乾 ..... 冇野飲 .... 唉 ~ 要幫襯
支橙汁好貴既呀 !!
咁細支都要 CHF$5.9
[ $5.9 x 7.8 = HK$46 ..... 0.0" ]
好明顯我地身上冇法郎 .... 謂有比英鎊 找 法郎
而等待中既茶點有飛機拎既代表
依個餅真係好好味 !
係候機室便利店見到 原來佢既身價要 CHF$6/ 個

行下 玩下 叉下電
夠鐘上機
準時坐上 08:45 飛 倫敦既航班
第一次坐咁細既機種 .....
左右 2 排只有 4個位
估唔到 只有 45Mins 機程既內陸線
都有野飲 & 茶點提供
唔好睇小佢 ... 個牛角包都幾好味
又係落機前
又係有位叔叔出黎派紀念品
隻機真係好細 十幾及樓梯就落到地面
第一次係機尾落機 ......



4 則留言:

  1. 你好勁, 得咁短時間安排行程我會好緊張

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~其實個行程係唐妹幫手睇架.而且係倫敦既日子,佢會帶住我地,所以OK 啦 ^0^

      刪除
  2. 只有十日安排, 俾我至多都係安排到去啲較熟悉的日本台灣. ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有堂妹幫我地,如果單靠我地自己都 PLAN 唔到 ^0^"

      刪除