富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-02-18

18th Feb 2017 - 日本東北雪祭之旅 : 仙台篇 - 仙台朝市 + 青葉通 - Day 10 Part 2

仙台朝市
點之 ... 仙台朝市
真係一個街市 冇野食架 ! 
 
 所以 就算佢價錢親民 我都冇心機簡
因為 .... 我肚餓 0.0"
 最後 行返黎 青葉通
好彩搵到依間食店
 我地終於開飯啦
 
   Lunch 多謝 2450円
食飽飽 有力作最後衝刺 
其實 Starbucks 隻櫻花杯已經出左幾日
但 .... 左諗右諗後 決定放過佢
  
  但係呢 .... 櫻花特飲 就可以出手試試
 
 之後 又行返黎 青葉通
有攤位遊戲
只要拋中 職員講既號碼 2 次 就會有大獎
( 大獎係大公仔 )
 賽果令人意外
我竟然拋到 1 次 有隻貓公仔 ( 細獎 )
而老公 2次都唔中 . 所以佢只得粒糖 ( 安慰獎 )
叉電長知識
先指聲明 小妹並唔係叫大家加入叉電一族
只係係今次叉電期間 又見識到日本人既商業頭腦
係青葉通入面 有一個叉電房
入場時需要出示証明滿 18歲之類
冇錯 ! 我 & 老公都要做依個動作
當你點煙後
會有姐姐行埋黎你身邊
雖然我地同對方有段距離 ( 聽唔到佢地講乜 )
但不論佢係 Sale 野又好 叫你戎煙都好
總之
係一支煙時間入面 佢都可以同你講野
諗到依樣野既人真係幾叻 !
 
之後
返酒店接返呀鹿 向羽田進發
 
出發前睇人地個 Blog
好多時都會見到依幕
( 2架新幹線合體 )
但我依個整個旅程入面
一次都冇見過
估唔到臨走前可以見到依個世紀之吻
真開心
終於見證到依一吻
我地坐上 18:21 既新幹線向羽田空港進發


沒有留言:

張貼留言