富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-02-09

9th Feb 2017 - 日本東北雪祭之旅 : 秋田篇 - 秋田Sogo + Dinner @站前居酒屋 + Dormy Inn 宵夜 & 溫泉 - Day 1 Part 3

 係酒店休息左陣
 又係時候再出發
因為依到間 Sogo 收19:00 呢

黎 秋田 Sogo 係為左搵 資生堂咖哩
( 因為成個行程 只有依到 & 仙台有售賣點 )
順路黎開 . 就行埋隔離既超市
點知 ..... 依到大就大 但賣既都係 D 好日用既日常用品
但由款式到種類 . 就連生果 都係冇乜特別
坦白講 .... 我屋企樓下間百佳重多野過依到
 
之後就行返 JR 附近搵野食
出發前 Plan 左參與依間秋田長屋酒場
但去到搵左一陣 都搵唔到
( 正確黎講 ..... 當時我地只係搵到間好似火災後既現場 )
雖然時間尚早 ( 只係 19:xx ) 但天太黑又冇乜街燈
所以冇深究咩事 就轉返出大街搵野食
結果返黎寫 Blog 上網查資料先知
原來佢地係 1月28日火災 ......
唉 ~ 都幾可惜  

 因為酒店有宵夜拉麵
所以 依家只係蜻蜓點水食小小
最後老公簡左依間
 
 
 
 
Dinner 多謝 3714円
食到半飽 過埋 Lawson 買野 & 順便參與下依到既 ?? 光影
所以就行返黎 秋田美術館
點知 .... 就係得依 D 囉 ^0^"

返到酒店後
決定先浸溫泉
因為食得太飽 唔浸得
而依家就岩岩好

另外 講到浸溫泉 亦有大鄉理事件  ^.^"
 話說 Dormy Inn 既女湯要用密碼先入到
但第 1 次既我 ... 企係門口 玩左好耐 都搵唔到入密碼既地方
即係 ..... 入唔到去囉 !
好彩咁岩有姐姐入去 .... 我先跟住入.... 唉 ~
但依家我識啦 !
原來 . 只要係銀色板上 是彈位置點一下
數字會出黎 入返當日密碼 Done !
而酒店亦有好好既配套 有 Free 益力多供應
浸完飲返支 ~ 爽呀 !
 
時間岩岩好
浸完溫泉就落地下
參與酒店為住客提供既免費宵夜拉麵


份量 & 味道 都岩岩好 ! 正 ~

  ***
是日戰利品
秋田市民市場代表
亦係飯後果
秋田站代表

100円店 代表

無印代表

 便利店代表
 
Sogo 代表


2 則留言: