富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-02-18

18th Feb 2017 - 日本東北雪祭之旅 : 仙台篇 - 日本三景 : 松島 - Day 10 Part 1

是日行程
日本三景 : 松島 + 仙台朝市 + 閒遊仙台 + 羽田空港
***
相信大家都知道 日本有三景
分別係
天橋立 ; 嚴島 ( 宮島 ) & 松島
天橋立 & 嚴島 前 2 年已經去過了
黎到行程既最後一日 就同老公匯一匯餘下既松島
**
尋晚又係執行李執夜左
今朝 Check Out 後 連早餐都食唔切
就衝住出發
 由酒店去松島都幾方便
只要坐 JR 仙石線 便可直達
 
車程大約 40Mins
 
由於今朝冇食野 所以見到乜都想食
估唔到今日既早餐 竟然係雪糕
  
 
日本三景牌匾
 
哈哈 ~ 我地終於集齊日本三景
如果大家有時間
可以坐船出去近距離咁欣賞松島
但可惜 ..... 我同老公都非山水之人
所以 . 遠遠欣賞便當完成任務
**
松島
松島是散佈在宮城縣中部、松島灣沿岸以及松島灣上的260個大小島嶼組成的島嶼群的總稱。
松島的景色根據地點與季節産生各種變化,景色之優美堪稱日本三景之一。
Copy@日本國家旅遊局官網
**

背光  =.="
係堤邊閒遊後
轉入小路 去五大堂 
條橋唔止夠晒古色古香
而且橋面重係穿窿
係 瑞嚴寺前 既 松島海岸 又係另一番景象
上半場 山水之間也 - 完
到下半場 - 搵食
我地行返過對面馬路
過 伊達政宗 歷史館 旁既 松島さかな市場 
松島さかな市場
  
係到行圈後 搵食失敗
唯有寄望市場外吧 !
  
  
試味感
由件 Crepe 到 燒魷魚 都好唔掂
先係隻魷魚 ..... 行埋去時已經見佢燒梗 
之後 . 我地再等多 10Mins 起 左右
點之 ..... 到最後個心都重係凍架 !
既然都未得 佢做乜賣比我地呢 ?
而件 Crepe ... 日本價錢 . 但重差過香港既貨色
佢真係我係日本食過咁多件 Crepe 之中 . 最難食既一件 !!
總之
2 樣野都物冇所值 可以避既就避啦 !
大約行到 13:00 打道回仙台


2 則留言:

  1. 明智之舉, 真係唔洗坐船遊松島, 當年最開心係响船尾喂海鷗食野^^

    回覆刪除