富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-02-12

12th Feb 2017 - 日本東北雪祭之旅 : 弘前篇 - 弘前城雪燈籠まつり ( 夜景 ) - Day 4 Part 3

 小休後 天已黑
終於到 東北五大雪祭之一既 弘前城雪燈籠まつり
 大會真係好有心思
擺左街站 提供大蠟燭 比來臨既遊客
喻意比大家許願
遊客可以自己選擇擺係
架上 或 行人路兩旁
而我同老公就貪方便擺左係路旁
之後
轉落山方向行
黎到大回廊

真可惜今日朝落雨
因為燈籠係紙造 所以包了膠袋
 
  
  
 
行完廊影
再向雪祭另一邊大雪像進發
依到
真係有得食 又有得玩
 
好大間雪屋
 
 
 雪滑梯
一場黎到 梗係要參與下啦
^0^
唉 ~ 掛住玩 搞到 Miss 左尾班循環巴士
好彩會場黎 JR 唔遠 謂有打的返車站
車費 9xx円
 日本既車站 真係好鬼靚
 見到依個大蘋果 令我諗起細個時一首兒歌
我是一個大蘋果
個個孩子都愛我
又香又甜又好吃
[ 幣 ! 暴露左我既年齡層添 >0<" ]
回程繼續自費
 
**
小發現
可能係天氣關係
東北既火車車門 ( 不論上車或落車 )
基符架架都要自己禁制先會開門
**
弘前 返 青森
需時約 50Mins
其實我地今晚未食晚飯
但落車後 天寒地凍 唔想行
就係酒店隔離搵野食

今次係我地 1st 次參與吉野家
 
Dinner 1080円
今晚既甜品有 Pablo 既 焦糖布丁
 
哈哈 ~ 有咩好得過有 木村陪我食甜品
因為聽日我地開始通山走
所以 . 呀鹿要先行撤退
小總結
如果計劃黎青森玩 ( 或參與雪祭 ) 的朋友
正為住邊邊 ( 即 弘前 或 青森 ) 而煩惱
小妹有以下貼士
青森 :
雖然交通方便 但入夜後 ( 約 19:30 或 打後 ) 青森站附近已經冇人
就算可以去激安 或 Lto Yokado
除非自架 如果唔係 要趕約 20:47 既尾班市巴士返青森站前
弘前 :
以今晚路過既情況
我比例鍾意弘前 因為弘前站好熱鬧
如果計住弘前東橫 Inn
附近既食店都有好多選擇 & 超市都係 On Foot 可到
***
是日戰利品
依個 File 係行 立佞武多館 時做問卷既 Gift


2 則留言:

  1. 日本傳統的公仔其實都幾恐怖. ^_^"""

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本嗰D都還好,我覺得外國嗰D 恐怖 D

      刪除