富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-02-12

12th Feb 2017 - 日本東北雪祭之旅 : 弘前篇 - 弘前 ねぷた村 + 弘前城雪燈籠まつり ( 日景 ) - Day 4 Part 2

 列車向弘前進發
  五所川原 到 弘前
車程需時 約 50 Mins
 原本我都有得坐既 橅 .....
 
係我影車既時候
老公就係到幫呀曈祈願 
 
~ Done ~ 
 
 出站後
我地岩岩好趕上 100円 循環市巴士
@ 文化センター前 落車後 要行多 10Mins 左右  
嘩....積雪好高呀 !
咁多雪
哈哈
我地既弘前雪人 2 人組
 除左整雪人
我同老公都黎左場小雪戰
唔經唔覺
我地黎到 弘前 ねぷた村
依到 1 邊係土生產店
 土生產店後面就係體驗館
但由於時間關係
影張相
到此一遊
弘前城雪燈籠まつり 既 Poster 
弘前 ねぷた村 對面 就係 弘前公園
即係今晚雪祭地點
時間尚早
先向弘前城進發
途中會先到達 二の丸 
 
之後就見到好多雪像

有龍貓點會冇貓巴士 !
哈哈 ~ 架貓巴士真係可以上架 !
唉 ~ 我地又試天寒地凍上山去 !
終於行到上黎啦 !
   轉埋個灣 終於望到終點 弘前城 
   順利完成任務 ^0^/
落山後
先去依到既 Food Court 小休
老公叫左一個麵 & 一個包 而我 就叫左 2 個包
 
左 : Pizza 包 // 右: 菜肉包 
 
 茶點多謝 1500円
試味感
依到 D 包還可以 但老公個麵就 ...... 千其唔好試 !

2 則留言: