富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-02-10

10th Feb 2017 - 日本東北雪祭之旅 : 秋田篇 - 秋田市民族館 ( 民俗芸能伝承館 ) + 秋田市民市場 Day 2 Part 1

是日行程
秋田市民族館 ( 民俗芸能伝承館 ) + 秋田市民市場 + JR 秋田站前 + 男鹿柴灯祭 ( 柴燈祭 )
***
一早起身 .....
雪 ! 全部都係雪 ~
重要係好大雪 !!
是日早餐
老公 & 我 
 
妝完身
出發

第 1 站
秋田市民族館 ( 即 : 民俗芸能伝承館 )
由 酒店 去 秋田民俗芸能伝承館 坐 市內巡迴巴士

車費  100 円 車程只需 5Mins
@ねぶり流し館前 落車

車站對面就係舊金子家住宅
而 民俗芸能伝承館 就係佢後面 ( 旁邊 )

民俗芸能伝承館 正門

民俗芸能伝承館 入場費 100円 ( 左邊 )
而右邊係 巡回巴士 1 日剩車劵 & 展館入場劵 500円
其實以我地當日行程黎計
可以唔洗買週遊劵
但比多 300 円 可以買個記念 所以就出手參與 ^0^"


買飛後
我地由 3/F 玩起  
 

~ 去相 ~

黎到展示室

成間房
得個太鼓 & 幾張相

落到 2/F
 
  
 

最後地下
   
 

依到有叔叔教你玩竿燈

今日我地試玩依支 竿燈 只有5kg
已經好難控制 .....
唔好講我 . 就連老公都玩到 雞手鴨腳
 

之後
我地就坐返 巡回巴士 去返 JR 站前

秋田市真係冇乜野好行
而且
今晚又夜返 所以要買定生果
下一站
秋田市民市場


尋日唔記得影依到 Floor Plan

其實依到大就大 但都係靜英英
 
 

終於見到依個街市既大魚頭 ^0^/

2 則留言: