富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-05-10

9th May 2014 - 速遊台北 上機 + 無敵 Delay + 到步 - Day 1

話說 :
3月時 冇意中見到 長榮 Hello Kitty 機有特價 . 來回台北 只需 $800/位 + Tax
見咁底 . 於是就同老公 參與好多年都冇踏足過既 台北 . ( 對上嗰次 ....應該係 2009年 )
********
是日行程 
原定 :
Hello Kitty 機 22:40 到台北 - 00:00 酒店 Check in - 閒遊西門 ( 或 寧夏夜市 ) Dinner 
新修定 :
由 19:xx 到 05:xx @香港機場 + 機倉 呆遊 ( 呆等 ) . 因為 Delay 左 9個鐘 !! 
***
到左今日 ( 9th May ) 中午時份 . 收到通知 由於天氣關係 . 航班需要 Delay 到 22:35 !?
而且 . 22:35 只係 預計 ! 
再加上 . Hello Kitty機 現階段 每日只有各 1班 來回香港 及 台北 客機 . 
到 15:xx 左右 . 長榮重講梗 : 到依家根本未知 呀貓最後是否可@ 台北順利起飛 ....... 
正當我考慮 - 會否因香港天氣 ( 雷電 ) 影響 . 搞到呀貓最後冇法 係 香港 Landing 時 . 
長榮 既 動作 . 竟然係 梳道 乘客 !?
因為 佢地 @冇條件既情況下 . 可以將我地 去程 安排 轉坐 CX !!
黎到依個情況 . 相信任何人都會好似我地咁 . 接受 長榮建議 + 安排 . 轉坐 CX 吧 !? 
最後 . 我地被安排轉坐 CX 468 . 而起飛時間係 21:45 .  
唉 ~ 雖然要放棄 1st 程 與貓相聚 . 但都冇辦法吧 !!    
********
於是 我地依舊 19:xx 去到機場 . 
因為 只係 3 日 2 夜 . 所以 今次只帶 細鹿 .  
由於被長榮 買左過 CX . 所以 我地要到 CX Counter Check in .
其實 Check in 時 . 我地亦向 職員哥哥 問及有關航班情況 -
例如 : 航班是否在當地起飛 . 由邊到飛黎香港 等等 問題 .
@一切都 Under Control 既情況下 我地先辦 Check in 手續 - 即 : 寄鹿 
之後 就安心 入閘 & Dinner .
是日晚餐 -
我既
老公既 -
就係一齊都好似好正常下 食飽叉電 .
點知 就係依個時候 . 竟然收到 CX Massage - 我冇睇錯呀 ??!! Daley 到 03:00  >.< ? .  
於是 . 我地 9秒 9 殺落 CX Counter - 
對話 如下 : 
我 : 其實 . 我地係被 長榮 買過黎 CX . 依家你地 Delay 咁多 . 我地想 轉返過 長榮 .
      ( 由於呀貓機 已有 閘口 & 起飛時間 )
CX 姐姐 打左輪電話後 - 
CX : 長榮可以接收你地 ....... 但你地有冇行李 ?
我 : 有 ! 件行李 Check in 時已經寄倉
CX : Oh ~ @咁短時間內 . 我地唔可以係個倉到搵返你地件行李 ! 
我 : 我地先上長榮機 . 而我地件行李就請你地搵人幫手 送過 我地台北 酒店 . 
再打左輪電話後 -  
CX : 唔可以 . 因為我地 ( CX ) 冇依個服務 ( /安排) ! 
我 : 咁點算 ?
CX : 而且 你地咁做 . 可能會令到你地件行李 由頭到尾 都係香港 ! 上唔到機 ! 
我 : 咁即係冇得簡啦 ? 
CX : ...........    
同一時間 . 除左我地 亦有好多 台灣乘客 對 Delay 大感不滿 !! 
好明顯 CX 要搵人落黎 解話 ~ 
最後 . 得到以下補償 :
1) 餐飲 - 憑 Boarding Pass 到機場內 任何餐廳 : 12:00 前 $150/ 人 . 12:00 後 無限 
2) 現金 - $800/ 人
3) 交通 - 到達台北後 . 有專車送乘客出 市區 ( 台北火車站 )
4) 1st 晚既酒店 . 一早上網比晒錢 . 所以完 Trip 後 . 我地再同 CX 理論  ..... 增取到底
最後 . CX 願意多陪 每人 HK$450/ 人 比我地 For 額外心意
唉 ~ 係唔上唔落既情況下 . 我地唯有先搵地方坐坐 吧 !
原先諗住 入依間 - Plzza Express
點知 ...... 佢地唔接受 Boarding Pass 作餐劵
最後 簡左 - Cafe Deco ( 貪佢 又貴又唔飽 ! )
但由於時間關係 . 餐廳 只會提供 Drink .
同新識既 同機朋友女們 一齊暢飲 . 打發時間 
雖然 最後洗補錢 . 但埋單一計 . 
哈哈 ~ 原來我同老公 所用既 金額 . 係最近 CX 既 Limit $150/ 人 ( 即我地 2 個 Total $300 )
( $68 x 4 ) x 10% = $299.20 ~ 
我果然係一個 好精明既 C 奶  Y^0^Y
由 12:00 到 02:30 我地都係過住 游牧民族 既 生活 - 
行行 企企 . 叉叉電 + 睇水牌 . 咁就打發左 2個幾鐘 ~
由於 12:00 後 個 Boarding Pass 可作無限 餐飲劵 .
不過 . @依個時候 . 只得 麥當當 .....  繼續營業 .
唉 ~ 反正 平日我地都唔會係 麥當當 參與 依類 Cake . 就試下吧 ! 
好唔容易黎到 02:xx . 但 CX 仍然未有 入閘閘口指示 .
所以 . 我地只好繼續 .... 呆坐 !
就係依個時候 . 又冇啦啦收到 CX Massage ....
唉 ~ Delay 到 04:00 !?  
算啦 ~ 返正依家都冇咩可以再做 ....... 況且 03:00 & 04:00 都冇分別 !
大約 03:xx .CX 終於公報 Gate No. 63 ( @4th 行 )
冇意中發現 ..... 1st 行 ..... CX 香港去羽田 要 Delay 到聽朝 08:10 ?? 係真唔係呀 ?
自己都未上機 . 都係唔好 8 咁多啦 ~
由於 時間關係 . 依家已冇 冇人鐵 . 要 On foot 過 Gate 63 !
唉 ~ 又要人地行 9里 .......
夜深人靜 . 搵個人影睇下都冇 !!

總算黎到 63

黎到閘前 . 見到 CX 又為 Delay 既乘客預備 茶點 .
但相信 依家 應該冇咩人有心情食 !  
因為 . 被 Delay 影響既 乘客 個個 到黎櫃枱 . 排隊拎 Daley 通知
而我地 . 因為 Flight Delay 有保險 Claim  . 所以都要 1人 1 份 ~
哦 ~ 原來就係你 ...... 搞到我地係到等左成晚 !! 
不過算啦 ~ 今晚既天氣確實幾差 ! 玩還玩 都要顧及安全既 ~ 
終於見到 佢地隊 Crew 上機啦 ~
大約等多 大半個鐘 . 終於到我地上機 ~

上機前 . CX 再為 Delay 乘客送上 現金補償 . 但其實 For What . 我就真係唔知 ?!
以為上到機 就可以好好休息 ?
好明顯係 .... 好竟不常 .......  啦 ~
因為收到 Captain 通知 ....台灣正實施 單跑道升降 . 所以 要再 Delay 多約 30mins 左右 .
唉 ~ 我地又係機倉 呆多大半個鐘 !
冇意中 ....... 嘩 ! 依到就係 CX 既客機呀 ~ 
垃圾 . 竟然一地都係 !? 
最後 . 大約 05:00 左右 先正式起飛 . 今次真係由 天黑等到天光 !! 
上機後 . 由於已經過晒 眼瞓時間 . 又咁岩佢地今次有 餐派 . 
( 因為之前聽講 CX 香港飛台北 . 機上只有 Drink & 麵包 )
其實我地已經食唔落 . 不過都好想 8下 盒入面到底係 D 咩 . 於是我地要左 1 份 .
哦 ~ 原來係 抄飯 ! 但味道一般 ~
Welcome to TW - 我地 @06:30 終於低達台北 !  =.="
台北機場真係變左好多 ~
接埋呀鹿 . 
由於 CX 話會有專車送我地 ( 乘客 ) 出市區 . 所以 出閘後 向停車場 進發 
大約 45mins 我地黎到 台北火車站 .
由於我地 折騰左成晚 . 我地個頭 ..... 已經痛到不得了 !! 
最後 . 我地選擇打的過酒店 . 
唉 ~ 點知 ..... 我地竟然上左架 ...... 良心的士 ! 比佢兜路 + 濫收 Tips. 
兜路 :
1) 酒店門口明明係 的士站 . 但司機叔叔竟然話要我地轉灣先可以落車 ! 
[ 嗰刻已經非常好奇 . 點解唔比我地係酒店門口落 !?  ]
2) 轉灣前要停 紅綠燈 .... =.="
3) 明明轉灣後 照當時情況 落車 根本要唔成問題 ! 
[ 想出聲時 . 司機 已經去到路口 . 好 ! 我忍你 ~ ]
4) 又等 紅綠燈
5) 轉灣後直行 . 過埋屈臣氏 . 
[ 見到 的士隊尾 . 以為佢會比我地落 . 點知佢踩油 ? ]    
6) 直至去到 明日酒店 門口既便利店 . 先肯比我地落車 ! 
感想 : 
明明講左去 永安棧 酒店 .... 點解依家車左我地去第2間酒店架 ?
出晒聲都唔理我地 !! 又話唔落得又話乜乜乜 ..... 唉 ... 乜台灣變左咁多架 .....  
***
濫收車資 ( Tips ) - 
雖然 . 實際車費唔係好記得 ( 肯定唔過 NT$100 ) . 而肯定尾數一定係 NT$5 !
點知司機一句話 冇散子 ! 就自己找小 NT$5 比我地 !
感想 : 
我覺得 問題唔在於 NT$5 . 而係 司機叔叔 唔夠散子既風險 點解要由我地 ( 乘客 ) 承擔 ?
如果佢下次唔夠 大紙 . 咁咪好過 搶 !?
********
@08:xx 黎到今次我地 @台北入住 - 西門 永安棧

4 則留言: