富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-05-12

11th May 2014 - 速遊台北 Hello Kitty 飛機 + 機倉戰利品 - Day 3 Part 2

由 台北車站 到 桃園機場 約 60mins 

哈哈 ~ 貓 . 我地黎啦 !! 


哈哈 ~ 呀貓機 既 Boarding Pass 當然要係呀貓啦 ! 
長榮 既 Hello Kitty 電子 Check in Counter 

Zoom ~


入閘後 . 先向 呀貓 區進發
去相 -




兒童遊樂場 . 都重係同 N 年前一樣 冇乜點變 ~ 

參觀完呀貓區後 . 向閘口進發 -


等左咁耐 . 今日終於可以坐 呀貓 返香港啦 !!
唉 ~ 其實當時可能準時上機 . 我都覺得出奇 ~ 
因為我收到 香港天文台既 Message 話 : 香港正在 橫風橫雨 !  
點知 . 一上到機 就聽到 Captain 廣播 : 因為香港天氣關係 . 本航班要 Delay 約 40mins !! 
妖 ~ 咁整咩要人地咁早上機呀 ???
唉 ~
既然 我得閒 = 機上既 空姐 會好唔得閒 !
1) 拎 呀貓 Cushion
2) 呀貓 啤牌
呀曈 點名要我參與既 呀貓飛機 . 咁岩 長榮有折 . 2 件 有 85折 ~
所以 . 我同呀曈 一人一架 ^.^
2架 呀貓飛機 - 多謝NT$848 

之後 . 到 參觀 呀貓 Toilet - 

玩完一輪 ..... 我地重未可以起飛 !?
唉 ~
我 & 老公 ..... 開始 邊等邊食 . 
大約 19:xx . 終於起飛 ~ 
回程有 - 那些年 .........  
@我精心 安排下 .
我同老公都係 ~  
參與 呀貓 兒童餐  Y^v^Y
飯後既 Coffee & Tea 環節 . 雖然唔飲 但都可以出手參與 ~
Zoom ~ 
今次回程 其實都幾驚險 - 
大家見到 出面 好光 嗎 ? 其實 依 D 係閃電黎架 ! 
而且 . 老公重睇到一整條閃電 劈住落 ~  
閃電後 . 當然就係雨啦 ! 
搞到我地勁遇 氣流 . 不停 : 飄下 + 升下降下 + 震下 + 機倉內閂晒燈 . 
整個過程 ( 情況 ) . 真係好有 電影入面 空難前 既 境況 ! 啋 ~         
@香港上空兜左 N 個圈 後 ( 大約 幾十 mins 左右 )
總算 有驚冇險 . 我地安全 Landing . 但另一個問題 又出現啦 !!
因為 ...... 停機坪冇位 ! 我地要 等泊機  -_-# 
而且咁岩重行雷中 ..... 唉 ~ 搞到我地隻機根本唔可以 郁 !! 
後來睇返先知 . 原來我地 Landing 時 . 咁岩係 雷暴警告 + 紅雨 ~    
唉 ~ 又被困 機倉 大半個鐘 =.="
過左 唔知幾耐 . 終於有位泊機啦 ~ 
接埋呀鹿 . 正式為 今次既 速遊台北 之旅 畫上句號 .  
********
是日戰利品 
國光代表 
Hello Kitty 機既代表 - 
由 Cushion 套 到 一杯 一墊 ( 除左 Toile 內 既 Tissue & 拎唔到既 嘔吐袋 外 ) .
全部一件不留 全部包走 ! 
但 大家唔好誤會 . 我樣樣都有問過空姐 姐姐 先拎架 ! 
由其係 Cushion 套 . 姐姐話 : 套可以拎 . 但千其唔好拎走埋個 Cushion 芯 .  
Zoom ~ 

4 則留言:

  1. 嘩, 好驚險喎! 原來Kitty飛機咁多Kitty嘢, 我未搭過, 我老婆係鬆馳熊粉絲, 如果有熊飛機的話就實走唔甩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰晚 landing 真係好驚險 ~ 飛左咁多次 . 都係第一次 =.="
      如果唔係長榮推特價飛 . 我都唔會參與架 ! 等左咁耐 終於坐到 ^.^

      刪除
  2. 雖然我唔係貓迷, 隻機真係好靚.
    遲唔緊要, 最緊要安全.

    回覆刪除